Ronny#1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) vet ikke om dette er rett plass å spørre, så unnskyld på forhånd hvis feil Jeg får 2 stk "Hitachi Ultrastar SCSI Ultra 320/lvd/se" nesten gratis, og lurer på om jeg kan bruke disse i en vanlig pc, eller er det bortkastet energi og tid å montere disse? Hva kan jeg ev. bruke disse diskene til? Er det verdt pengene når jeg ikke har server? Bør jeg bygge en server? PS: Diskene er nye og koster fra 3036,- pr.stk i Norge. Har fra før 4x500gb disker i raid 0+1 + en 500gb lagringsdisk montert. Hvilket kontrollerkort bør jeg satse på, til Striker Extreme HK?(Alle slottene er ledig unntatt skjerm) DETTE kanskje? Mvh Endret 17. oktober 2007 av Kokidoiten Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det virkelig INGEN som kjenner til disse diskene? Merkelige greier Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det virkelig INGEN som kjenner til disse diskene? Merkelige greier Diskene er gode de. Men det er ikke så mye å hente på å bruke SCSI harddisker på vanlige PC-er. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok. Kanskje bare se bort fra hele dealen da......hvis det ikke er noen her inne som trenger de da? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vi henvise til: SCSI - Hardware.no Guide for å sette opp en SCSI basert maskin Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok. Kanskje bare se bort fra hele dealen da......hvis det ikke er noen her inne som trenger de da? Hva definerer du som "nesten gratis"? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok. Kanskje bare se bort fra hele dealen da......hvis det ikke er noen her inne som trenger de da? Hva definerer du som "nesten gratis"? Bytte i en x-box :!: Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 *BUMP* Har bedt han om å legge de ut for salg på HW.Bruktbørsen....så nå kan den som vil få veldig billige scsi-disker. Takk for svarene jeg har fått Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ok. Kanskje bare se bort fra hele dealen da......hvis det ikke er noen her inne som trenger de da? Hva definerer du som "nesten gratis"? Bytte i en x-box :!: Har en gammel x-box liggende å slenge i et skap.. Edit: Leif Endret 18. oktober 2007 av fargoth Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Bytte i en x-box :!: Har en gammel x-box liggende å slenge i et skap.. Edit: Leif Du får ta det opp med han på bruktbørsen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå