sedsberg Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Topic sier det meste. Må være 1333MHz buss og ha 2 integrerte nettverkskort. Har lett men finner kun enten med 2 PCI-slots eller 3 hvor én blir dekka av skjermkortet (8800GTS). Må også støtte Core2 Quad. I værste fall kan jeg gå for 2 PCI-slots om det har et veldig bra integrert lydkort, eller om det finnes gode lydkort i PCI-ex-versjon. Hadde blitt glad om noen kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Topic sier det meste. Må være 1333MHz buss og ha 2 integrerte nettverkskort. Har lett men finner kun enten med 2 PCI-slots eller 3 hvor én blir dekka av skjermkortet (8800GTS). Må også støtte Core2 Quad. I værste fall kan jeg gå for 2 PCI-slots om det har et veldig bra integrert lydkort, eller om det finnes gode lydkort i PCI-ex-versjon. Hadde blitt glad om noen kunne hjelpe. bare for å tenke litt outside the box. hva skal de tre pci slottene brukes til? hvis en eller flere av dem kan dekkes opp av PCI Express eller finnes innebygd på hovedkortet vil jo det også løse problemet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har et Catweasel MK4 PCI-kort (finnes kun i PCI) og et Pinnacle Moviebox-ettellerettanna-PCI-kort. Det siste er et Creative-lydkort som jeg til nøds kan bytte ut med et bra integrert et eller om det noe i PCI-ex. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Fant følgende: Abit IP35 Pro Men kan ikke se om det støtter Pentium4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå