NinjaPiraten Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nettopp kjøpt meg denne HDD'n. Begynte å føre over en masse små filer som tilsammen var rundt 30 Gb. Dette gikk helt greit, men så skulle jeg føre over en fil som var rundt 5 Gb og da står det at det ikke er nok plass til å føre over filen. Så står det sånn Disk Cleanup. Hva kan dette være? Den er langt i fra full... over 440 GB plass som er igjen, men den sier fortsatt at den er full. Lenke til kommentar
Scooter Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nettopp kjøpt meg denne HDD'n. Begynte å føre over en masse små filer som tilsammen var rundt 30 Gb. Dette gikk helt greit, men så skulle jeg føre over en fil som var rundt 5 Gb og da står det at det ikke er nok plass til å føre over filen. Så står det sånn Disk Cleanup. Hva kan dette være? Den er langt i fra full... over 440 GB plass som er igjen, men den sier fortsatt at den er full. Er den formatert som FAT32? I så fall takler den ikke filer over 4GB. Hvis du bruker windows, kan du ordne dette ved konvertere filsystemet til NTFS. Hvis den allerede er formatert som NTFS, bør du kjøre CHKDSK for å rette eventulle feil i filsystemet. Lenke til kommentar
NinjaPiraten Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ok takk for hjelpen Den er FAT32 nå, så da gjør jeg den om til NTFS. Endret 17. oktober 2007 av NinjaPiraten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå