Gå til innhold

Western Digital My Book Pro Edition 500 GB

Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt meg denne HDD'n. Begynte å føre over en masse små filer som tilsammen var rundt 30 Gb. Dette gikk helt greit, men så skulle jeg føre over en fil som var rundt 5 Gb og da står det at det ikke er nok plass til å føre over filen. Så står det sånn Disk Cleanup.

Hva kan dette være? :hmm: Den er langt i fra full... over 440 GB plass som er igjen, men den sier fortsatt at den er full.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp kjøpt meg denne HDD'n. Begynte å føre over en masse små filer som tilsammen var rundt 30 Gb. Dette gikk helt greit, men så skulle jeg føre over en fil som var rundt 5 Gb og da står det at det ikke er nok plass til å føre over filen. Så står det sånn Disk Cleanup.

Hva kan dette være? :hmm: Den er langt i fra full... over 440 GB plass som er igjen, men den sier fortsatt at den er full.

Er den formatert som FAT32? I så fall takler den ikke filer over 4GB. Hvis du bruker windows, kan du ordne dette ved konvertere filsystemet til NTFS. Hvis den allerede er formatert som NTFS, bør du kjøre CHKDSK for å rette eventulle feil i filsystemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...