Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er usikker, råd?

Gjest gjest_Emil

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_emil_*

:( Jaja, ho dumpa meg idag... Helvette assa! Nå har jeg lyst å dø! Er helt sønderknust...

Jeg har holdt på me hu i 2 måneder og har vært verdens herligste jente..

Traff hu idag på et kjøpesenter og hun hadde seff med seg en venninne... Ho snakker ofte om "bestekompisen" sin... men han liker henne , men hun sier at hun liker ikke han... Men likevel nevner hun han kunstant... Hun merker at jeg blir litt irritert, men fortsetter likevel... Jeg skjønner ikke...

Og idag så ble jeg litt ja... mer irritert.. for han fyren var der på senteret også, så da ble hun selvfølgelig stille og så sint ut, fordi han sto bare noen meter bortom... Virker som hun vil at han skal like henne.. vet ikkee jeg.. :(

Så sa jeg: stikker nå jeg... hun : ok...

Jeg bare gå henne et rar blikk og gikk... Visste faen ikke hva jeg skulle gjøre.. Og på bussen hjem: Vi holder ikke på lengere, du oppfører deg så snålt!

Alt bare braste sammen i et smell... Aldri vært så godt på g med ei dame før...

Helvette assa... vil bare sove til våren igjen nå, elr bare sovne stille inn... Det gjør så vondt :(:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_emil_*

Ja, det er så jævli vondt... Kjærlighetssorg må være det værste man kan oppleve...

Hun er 16

hva synes du er teit da?

Uff :( Noen andre som har opplevd å bli dumpa noen man er hodestups forelsket i? Faen, jævligste følelsen som finnes....

Lenke til kommentar
hun er teit.

ikke for å gjøre det verre for deg, men virker som hun aldri har vært spesilelt intr.

du får flere sjanser, kanskje du burde satse på ei som er litt mer moden?

Enig.

Trådsetter, det er ikke vanlig og bli dumpet på den måten.

Hun virker som en fjortis som bare surrer rundt og knuser ting.

Kom videre i livet, kom deg ut og treff andre jenter! :D

Lenke til kommentar

:( Jaja, ho dumpa meg idag... Helvette assa! Nå har jeg lyst å dø! Er helt sønderknust...

Jeg har holdt på me hu i 2 måneder og har vært verdens herligste jente..

Traff hu idag på et kjøpesenter og hun hadde seff med seg en venninne... Ho snakker ofte om "bestekompisen" sin... men han liker henne , men hun sier at hun liker ikke han... Men likevel nevner hun han kunstant... Hun merker at jeg blir litt irritert, men fortsetter likevel... Jeg skjønner ikke...

Og idag så ble jeg litt ja... mer irritert.. for han fyren var der på senteret også, så da ble hun selvfølgelig stille og så sint ut, fordi han sto bare noen meter bortom... Virker som hun vil at han skal like henne.. vet ikkee jeg.. :(

Så sa jeg: stikker nå jeg... hun : ok...

Jeg bare gå henne et rar blikk og gikk... Visste faen ikke hva jeg skulle gjøre.. Og på bussen hjem: Vi holder ikke på lengere, du oppfører deg så snålt!

Alt bare braste sammen i et smell... Aldri vært så godt på g med ei dame før...

Helvette assa... vil bare sove til våren igjen nå, elr bare sovne stille inn... Det gjør så vondt :(

Har opplevd det på en måte. Helt jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_emil_*

Tusen takk folkens... er utrolig takknemlig for at dere backer meg opp..

Ja, nye damer ja... Akkuratt nå føler jeg at jeg aldri kommer til å treffe en som var like pen å herlig...

Men det er vel kanskje sånn som dere sier... umoden..

Åh.. Dere skulle bare visst... klarer ikke slutte å tenker heller... Er kun 16 selv og har lyst på en kjæreste mens jeg fortsatt er ungdom, men d vil seg visst aldri for meg...

Fy faen så tungt det er... Vet dere noen råd for å komme seg over dette? Orker ikke tanken på skole eller jobb... :(

Hvordan kom du deg over dette da obvilion?

Life sucks :(

Lenke til kommentar
Tusen takk folkens... er utrolig takknemlig for at dere backer meg opp..

Ja, nye damer ja... Akkuratt nå føler jeg at jeg aldri kommer til å treffe en som var like pen å herlig...

Men det er vel kanskje sånn som dere sier... umoden..

Åh.. Dere skulle bare visst... klarer ikke slutte å tenker heller... Er kun 16 selv og har lyst på en kjæreste mens jeg fortsatt er ungdom, men d vil seg visst aldri for meg...

Fy faen så tungt det er... Vet dere noen råd for å komme seg over dette? Orker ikke tanken på skole eller jobb... :(

Hvordan kom du deg over dette da obvilion?

Life sucks :(

Jeg er 16, og er i en sorg nå.

Mitt forhold var nokk ganske mye tettere og nert enn dit, og varte ganske mye lengre.

Jeg har vert neffor i over 2 måneder og vennene mine begynner og bli ganske lei at jeg isolerer meg til tider, og er usossial.

Jeg vet godt hvordan du har det Emil. Du bør finne noen som har en varm skulder du kan gråte på :)

Finn noen du kan snakke ut med, for det trenger du nå.

Du bør ikke holde kontakt med hun, du vill bare få det verre om hun får seg ny kjereste.

Hold god avstand, ingen kontakt!

Du kan heller gå og treffe andre jenter, du kan komme over det ganske fort.

Det som gjorde det veldig vanskelig for meg var alle planene jeg og hun hadde lakt for framtiden.

Alt var liksom borte og ødelakt.

Det virker ikke som ditt forhold er så inviklet, siden dere har "holdt på i 2 måneder".

Jeg håper det går bedre med deg om noen dager, det er det eneste jeg kan si for og hjelpe deg :).

Men det kan hende du kommer til og gråte like mye som meg, det må jeg erlig inrømme.

Og du kan godt poste som den du er, det er ingen grund til og bruke gjeste kontoen mere.

Alle har følelser, selv du. Det er dumt og gjemme dem for eventuelle folk som kjenner deg ;).

Lenke til kommentar
Gjest emil som egentlig ikke heter emi

Jeg er 16, og er i en sorg nå.
Mitt forhold var nokk ganske mye tettere og nert enn dit, og varte ganske mye lengre.
Jeg har vert neffor i over 2 måneder og vennene mine begynner og bli ganske lei at jeg isolerer meg til tider, og er usossial.

Jeg vet godt hvordan du har det Emil. Du bør finne noen som har en varm skulder du kan gråte på smile.gif
Finn noen du kan snakke ut med, for det trenger du nå.

Du bør ikke holde kontakt med hun, du vill bare få det verre om hun får seg ny kjereste.
Hold god avstand, ingen kontakt!

Du kan heller gå og treffe andre jenter, du kan komme over det ganske fort.
Det som gjorde det veldig vanskelig for meg var alle planene jeg og hun hadde lakt for framtiden.
Alt var liksom borte og ødelakt.

Det virker ikke som ditt forhold er så inviklet, siden dere har "holdt på i 2 måneder".

Jeg håper det går bedre med deg om noen dager, det er det eneste jeg kan si for og hjelpe deg smile.gif.
Men det kan hende du kommer til og gråte like mye som meg, det må jeg erlig inrømme.

Og du kan godt poste som den du er, det er ingen grund til og bruke gjeste kontoen mere.
Alle har følelser, selv du. Det er dumt og gjemme dem for eventuelle folk som kjenner deg wink.gif.

Åh... Takk skal du ha! Dette hjalp skikkelig. Og det værste er at vi hadde det nesten likt! Vi skulle gjøre så mye sammen vi også sad.gif

Men, jeg tør ikke å snakke med noen om dette... Og pluss at jeg ikke har noen å snakke med så..

Og det med kontakt er helt sant. Merker med en gang at jeg er redd hu skal finne en annen. sad.gif Og jeg må virkelig skjerpe meg for å ikke sende en melding... Men jeg får vel bare gi opp.
Det domme er at jeg ikke trur det er flere jenter som henne i hele verden.. Det gjør det vanskeligere.
OG i og med at dette er det nærmeste jeg har vært et forhold, så gjør det ekstra vondt. Je, i know ....

Det med kontoen tør jeg ikke. Kjenner folk her som er verdensmestere i å sladre så sad.gif

Tusen takk for støtten ... Det er ikke så mye, men du har faktisk hjulpet meg litt... MÅ bare prøve å komme meg over henne. Nå er det høst og snart vinter, jobb, skole , dumpa... ja, alt til helvette!

Men takk igjen!
Lenke til kommentar

Ja, det føles som jeg vil legge meg ned å sove til det kommer en engel å vekker meg ja.. :(

Takk for det toth... Jeg håper inderlig at du har rett.. Det bare må være flere der ute... off :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...