Frank2004 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Får en virkelig noe ut av å gi blomster til ei dame man ikke er sammen med? For meg virker det litt 'søt-men-på-knærne'. Dama får jo en ego-boost ut av det, men blir neppe mer interessert.. Støtter folka over, fiks mat (og stearinlys, så hun kan selge 'romantisk middag'-greia til venninnene sine) og en film (masse kose-tid i sofaen). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det var ikke snakk om fiolist Men mere litt koselig stemning. Litt over den tradisjonelle grandiose daten. Birger Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Får en virkelig noe ut av å gi blomster til ei dame man ikke er sammen med? For meg virker det litt 'søt-men-på-knærne'. Dama får jo en ego-boost ut av det, men blir neppe mer interessert.. Ja, man får noe ut av det. Om du gir henne en ego-boost, tror du ikke hun "blir mer glad i deg"? Ikke direkte slik, men du skjønner hva jeg mener.. Alle liker en ego-boost, og som regel føler en noe positivt for en som hjelper en med det. Uansett, Jenter+Blomster=noe rart, men stort sett alltid klaff. Det er min gjennomgående erfaring. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva var dette med og kjøpe blomster? Du kjøper ikke blomster til ei du ikke er sikker på hva føler for deg. Du kan jo virke veldig desperat. Jeg ville heller ha kjøpt 1 rose, hvit rose med rød kant (langstilket). Annbefales Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva var dette med og kjøpe blomster?Du kjøper ikke blomster til ei du ikke er sikker på hva føler for deg.Du kan jo virke veldig desperat.Jeg ville heller ha kjøpt 1 rose, hvit rose med rød kant (langstilket). Annbefales Og hvit rose med rød kant er ikke en blomst? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Film hjemme hos en av dere er en gode idé. Sånn fikk jeg min. Kino har jeg derimot ikke sansen for. Det er lite gøy å sitte ved siden av noen i to timer uten å snakke sammen, spesielt hvis det er første "date". Lenke til kommentar
pwned Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 kommer jo an på jenta da, om hun er den typen som liker blomster, eller den som foretrekker at dere bare blir litt bedre kjent. Hvis hun føler at hun ikke er 100% sikker på deg, eller ikke er helt klar for et forhold, er ikke "the ultimate date" svaret. Da ville jeg heller gått for en rekke date'r. Forventer du at dere skal bli sammen av å ha vært på kino en gang og kanskje ha møttes litt andre ganger? Gode forslag dette med en film hjemme hos deg, og noe digg å spise. Men siden du er 16/17 og hun antagligvis ikke er langt unna i alder selv, burde du passe på at du ikke gjør noe i overkant : / vi jenter blir fort skjemt bort i den alderen her, og det tviler jeg på at du vil. Lykke til! =) Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 vi jenter blir fort skjemt bort i den alderen her, og det tviler jeg på at du vil. Støttes veldig! Been there.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 vi jenter blir fort skjemt bort i den alderen her, og det tviler jeg på at du vil. Støttes veldig! Been there.. Haha, ble det dyrt for deg? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_emil_* Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Oh... Takk for alle svar folkens! Ser det er litt blandede svar mht blomster... Og ja, jeg trur kanskje også det blir å virke for desperat? Og en ego-boost som nevnt... Jaja, får bare gi henne tilbud om å møte meg når hun selv vil... Hva trur dere om det? Takker igjen for alle svar! I just love you guys! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vil kanskje tro at du lar henne tro du har gitt slipp på henne ved å plutselig slutte å vise interesse. Nå som du først har gjort det. Nå må du være én mann, og vise hva én mann skal gjøre. Inviter henne til en rolig middag, men litt lys. Evt. du kan spørre henne om hun vil være med ut på en date. Og kanskje høre med henne hva hun har lyst på. Selv om jeg mener at du som mann skal ta valgene da det er du som inviterer henne ut. Lykke til... Birger Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 vi jenter blir fort skjemt bort i den alderen her, og det tviler jeg på at du vil. Støttes veldig! Been there.. Haha, ble det dyrt for deg? Det ble nok endel titusener iløpet av de årene, ja.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva var dette med og kjøpe blomster?Du kjøper ikke blomster til ei du ikke er sikker på hva føler for deg.Du kan jo virke veldig desperat.Jeg ville heller ha kjøpt 1 rose, hvit rose med rød kant (langstilket). Annbefales Og hvit rose med rød kant er ikke en blomst? Det virker litt bedre og kjøpe 1 rose istedet for ett dusin første gangen vell?Det syntes vertfall jeg de gangene jeg har gitt roser. Som har vert hvite og røde.De blir godt tatt imot, det er bedre med 1 spessiel enn 12 vanlige også Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva var dette med og kjøpe blomster? Du kjøper ikke blomster til ei du ikke er sikker på hva føler for deg. Du kan jo virke veldig desperat. Jeg ville heller ha kjøpt 1 rose, hvit rose med rød kant (langstilket). Annbefales Og hvit rose med rød kant er ikke en blomst? Det virker litt bedre og kjøpe 1 rose istedet for ett dusin første gangen vell? Det syntes vertfall jeg de gangene jeg har gitt roser. Som har vert hvite og røde. De blir godt tatt imot, det er bedre med 1 spessiel enn 12 vanlige også Akkurat det er nok ganske smak og behag. Jeg bruker gjerne et tall med betydning. Har man vært sammen 8mnd foreksempel, kan du gi 8 roser. Fyller hun 16 kan du gi 16.. Dette viser at du har litt tanke bak det og, ikke bare ringte blomstersjappa og sa "øy, send noe fint dit".. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva var dette med og kjøpe blomster?Du kjøper ikke blomster til ei du ikke er sikker på hva føler for deg.Du kan jo virke veldig desperat.Jeg ville heller ha kjøpt 1 rose, hvit rose med rød kant (langstilket). Annbefales Og hvit rose med rød kant er ikke en blomst? Det virker litt bedre og kjøpe 1 rose istedet for ett dusin første gangen vell?Det syntes vertfall jeg de gangene jeg har gitt roser. Som har vert hvite og røde.De blir godt tatt imot, det er bedre med 1 spessiel enn 12 vanlige også Akkurat det er nok ganske smak og behag. Jeg bruker gjerne et tall med betydning. Har man vært sammen 8mnd foreksempel, kan du gi 8 roser. Fyller hun 16 kan du gi 16.. Dette viser at du har litt tanke bak det og, ikke bare ringte blomstersjappa og sa "øy, send noe fint dit".. Skjønner hva du mener.Men de rosene jeg har gitt, har blitt tørket og senere hengt opp på veggen til de heldige. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner hva du mener.Men de rosene jeg har gitt, har blitt tørket og senere hengt opp på veggen til de heldige. mine too.. Sendte nye idag, jeg.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner hva du mener.Men de rosene jeg har gitt, har blitt tørket og senere hengt opp på veggen til de heldige. mine too.. Sendte nye idag, jeg.. Og anledningen var? Eller bare på kos? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner hva du mener.Men de rosene jeg har gitt, har blitt tørket og senere hengt opp på veggen til de heldige. mine too.. Sendte nye idag, jeg.. Og anledningen var? Eller bare på kos? 5 mnder.. Hun fikk 4 for en mnd siden og 5 nå.. Litt spesielt da, iom at hun er på folkehøyskole laaangt borte, og er bare hjemme en helg eller noen dager en veldig sjelden gang.. Da er det nok litt ekstra kos å få en hilsen hjemmefra.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fikk en rose av kjæresten forrige valentinesday, det va ca en uke etter vi ble sammen den henger her enda, og vi er fremdeles sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå