Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama er usikker, råd?

Gjest gjest_Emil

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_Emil

Heisann.

Det har seg slik at jeg holder på med en jente.. Liker henne sykt godt! Men det går veldig opp og ned med oss.

Ofte får jeg meldinger som : hei kjekken, gjør på? så er det? : hei, lite, enn du?

Hu er også slik at hun hører på hva andre sier om meg og tar det seg til seg...

Men til saken... Er det noen som vet råd til hvordan jeg kan sjarmere denne jenta? Få henne til å like meg liksom..

Slik at hu ikke er så usikker... Noen som har erfaringer eller råd om dette?

Takker utrolig mye for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_Emil

Ja, men jeg har jo vært både på håndballkamp og kino og alt... Hu vet at jeg liker henne noe jævli..

Men skal jeg kjøpe blomster å få de på butikken til å levere da kanskje? Det har jeg tenkt på men..

Noen andre forslag som smelter jentas hjerte?

Uff, er så forelska :(

Lenke til kommentar

Jeg tok med min nåværende samboer med på første date for å spise middag sammen, og bli kjent på den måten. Etter at vi hadde spist middag, spaserte vi rundt i byen og pratet masse sammen og jeg fulgte henne hjem til slutt og klemte henne farvel.

Dagen etter gikk jeg ned på blomstersjappa i byen og kjøpte 10 roser til henne som ble levert på døren hennes av butikken hvor jeg også la ved et kort som sa: "Tusen takk for i går. -Din største beundrer".

Hun har i ettertid fortalt at hun egentlig falt for meg under selve daten, men at blomstene var det som gjorde henne 100% sikker :thumbup:

Det var 3 og et halvt år siden, og vi flyttet sammen i fjor. Jeg har faktisk aldri vært lykkeligere enn det jeg er i dag ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Emil

Tusen hjertelig takk alle sammen!

Jeg skal jammen sende blomster jeg. Er bare 16 , snart 17, men faen ass...

Noen forslag til hva jeg skal skrive på eller?

Takk igjen for svar! :)

Lenke til kommentar
Gjest gjest_emil

Ja, men det er nettopp det! Har vært på kino, men hun er fortsatt usikker.

Hu vet liksom ikke om hun vil ha noe forhold, så derfor spør jeg om råd slik at hun ikke klarer å si nei liksom... Blir sjarmert i senk...

Må vel ta sjangsen på å sende noen roser til henne... *sukk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...