Gjest gjest_Emil Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Heisann. Det har seg slik at jeg holder på med en jente.. Liker henne sykt godt! Men det går veldig opp og ned med oss. Ofte får jeg meldinger som : hei kjekken, gjør på? så er det? : hei, lite, enn du? Hu er også slik at hun hører på hva andre sier om meg og tar det seg til seg... Men til saken... Er det noen som vet råd til hvordan jeg kan sjarmere denne jenta? Få henne til å like meg liksom.. Slik at hu ikke er så usikker... Noen som har erfaringer eller råd om dette? Takker utrolig mye for svar! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Forklar allt som det er, at du liker hun og si at hun ikke skal tro på alle ryktene om deg (Hvis ryktene ikke er sanne da seff) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ville nok ta henne med ut for å spise. For så å se hva hun da tolker signalene. Birger Lenke til kommentar
Gjest gjest_Emil Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, men jeg har jo vært både på håndballkamp og kino og alt... Hu vet at jeg liker henne noe jævli.. Men skal jeg kjøpe blomster å få de på butikken til å levere da kanskje? Det har jeg tenkt på men.. Noen andre forslag som smelter jentas hjerte? Uff, er så forelska Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er ikke blomster sjarmerende da? Eller tar jeg helt feil? Sikkert noen som vet det bedre enn meg? Er ikke erfaren for å si det sånn Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har du lyst til å sende blomster. Gjør du det. Du må være deg selv. Birger Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fullstendig overraskende blomster på døra med en schläger av et kort går i 99% av tilfeller rett hjem. Ikke nødvendigvis rett hjem som i at hun blir din, men det er ganske garantert at hun blir glad og sjarmert. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tok med min nåværende samboer med på første date for å spise middag sammen, og bli kjent på den måten. Etter at vi hadde spist middag, spaserte vi rundt i byen og pratet masse sammen og jeg fulgte henne hjem til slutt og klemte henne farvel. Dagen etter gikk jeg ned på blomstersjappa i byen og kjøpte 10 roser til henne som ble levert på døren hennes av butikken hvor jeg også la ved et kort som sa: "Tusen takk for i går. -Din største beundrer". Hun har i ettertid fortalt at hun egentlig falt for meg under selve daten, men at blomstene var det som gjorde henne 100% sikker Det var 3 og et halvt år siden, og vi flyttet sammen i fjor. Jeg har faktisk aldri vært lykkeligere enn det jeg er i dag Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gå for blomstene Be om hjelp på blomsterbutikken om du er usikker. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Emil Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tusen hjertelig takk alle sammen! Jeg skal jammen sende blomster jeg. Er bare 16 , snart 17, men faen ass... Noen forslag til hva jeg skal skrive på eller? Takk igjen for svar! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Be hun med på kino, la hun bli kjent med deg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kino er fint, ja, men ikke kun kino... ikke så god tid til å prate der så hva med å gå fra kinoen og hjem eller noe? Eller såklart noe etter hvis det passer. Lenke til kommentar
Gjest gjest_emil Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, men det er nettopp det! Har vært på kino, men hun er fortsatt usikker. Hu vet liksom ikke om hun vil ha noe forhold, så derfor spør jeg om råd slik at hun ikke klarer å si nei liksom... Blir sjarmert i senk... Må vel ta sjangsen på å sende noen roser til henne... *sukk* Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kino er IMHO en stor feiltagelse. Å sitte ved siden av noen i to timer og se en film mens man tenker på noe helt annet er bortkastet tid. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Slenger meg på hva andre sier: kino sux! Hjemmebesøk er tingen, spesielt hvis det er hos deg selv, da føler du deg mest komfortabelt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvorfor ikke invitere henne hjem på en middag. Gjøre det ordentlig koselig, og tenne lys, osv. Birger Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Spis pizza og se en film hjemme hos en av dere. Eller eventuelt pizza og kino. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenkte mere på ordentlig mat. Ikke noe grandis Birger Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvis det blir for formelt blir det kanskje litt rart? Hvis dere heller har en laidback stemning Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Pizza høres bra ut. Man kan jo leie en video, men trenger ikke se den hvis man ikke vil Tre-retter med innleid fiolinist er kanskje litt over the top når man er under 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå