jokkejokke Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg får signalene med trådløst nett til min stasjonære PC fra en kraftig antenne, ruteren er et stykke unna. Er det mulig å koble på en trådløs ruter/akssespunkt på PC-en for å danne et lite lokalt nettverk rundt den stasjonære PC-en som sender videre signalene den får inn via det trådløse nettet. Ruter --> Stasjonær----(kabel) ----- ?(ny ruter)? )) (trådløst) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvis ruteren du bruker har noe slags støtte for network bridging så KAN det fungere ja, men det er en mye større sansynlighet for at du kan få de to ruterene til å snakke sammen med hverandre direkte over trådløst. Den adnre ruteren da gjør i praksis samme jobben som en repeater, og bare gjenntar signalet den får fra den første ruteren. hvis du ikke har kjøpt en ny ruter allerede, eller har en gammel du skal bruke, så ville jeg heller annbefalt å kjøe en repeater som sagt, framfor en ruter. Det sagt så kan mange rutere også settes opp som repeatere, eller repeater-lignende oppførsel, men det er helt opp til mulighetene i styrings-softwaren til hver enhet naturligvis. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå