dico Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 For to dager siden da jeg kjørte rundt i byen hørte jeg en slags gummi mot gummi lyd når jeg trillet sakte framover og stoppet. Samme når jeg begynte å kjøre igjen. Så da satte jeg begge hendene mine på panseren over hjulet og klemte nedover. Da kom lyden igjen. Første som slår meg da er demperne. Men en kamerat av meg sa det var en bærearm som var slitt. Og så vidt jeg vet er dette en svakhet på Audi innen en periode. Bilen min er en Audi A4 Avant 96-mod 1,8l bensin. Framhjulsdrevet (ikke quatro). Den har gått 186k nå. Kan det være bærearmen(e)? Det lønner seg kanskje å skifte alle når det først har begynt? Noen som vet sånn ca. pris hva dette vil koste? Fant bærebru sett her: Link. Nettopp ferdig med min lærlingetid, så dette var vel det verste som kunne skje da jeg er helt blakk =/ Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Få sjekket at det virkelig er gåene bærearmer.. På Audi/VW med multiknirkforstilling vil du høre .... knirkelyder Man får sett på eBay.de til mindre enn 2600 inkludert mva, frakt og toll. Er 4 armer på hver side + "banan" mot stabstag og endeledd. Totalt 12 deler og alle monteringsbolter/muttere. ebay.de søk Jeg handlet med ATP-Autoteile. Rask og problemfri levering. Endret 17. oktober 2007 av bar1 Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 er det multiknirk på a4 - 96 modell? trodde ikke denne kom før 98 ca.. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 er det multiknirk på a4 - 96 modell?trodde ikke denne kom før 98 ca.. I '96 hadde A4 multilink... Er kanskje A6 modellen som kom i '97 du tenker på? Lenke til kommentar
dico Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fant bærebru sett i USA til 1600kr nå, så er ikke all verden. Men hvordan finner jeg ut hva som er galt da? Kan det være noe annet enn bærearmene? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det kan være stabilisatorstag osv som kan lage knirkelyder. Det er jo bare å se hva av foringer og ledd som er slitne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå