Inc Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) ..coop obs avis ? Kunne tenkt meg å lage noe lignende og openoffice skulle gjøre jobben. Edit: ja, det er pdf, ja det er stort sett klipp og lim og ja litt tekst også.... Endret 16. oktober 2007 av regga Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Eller er det mulig å lage alt i PS? + bump Lenke til kommentar
zonko Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En kombinasjon av Photoshop og Indesign skulle gjøre susen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 ok, jeg fant ut at jeg trenger noe større enn en 17" skjerm Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 ..coop obs avis ?Kunne tenkt meg å lage noe lignende og openoffice skulle gjøre jobben. Edit: ja, det er pdf, ja det er stort sett klipp og lim og ja litt tekst også.... Du skal kunne gjøre det med OpenOffice Draw og Writer, men jeg tror det er bedre å bruke Scribus; det er som OOo både åpen kildekode og gratis. PDF magasinet "Fullcirclemagazine er laget ved hjelp av Scribus. De siste fire versjoner av fullcirclemagazine(som du kan laste gratis ned) har hatt enkle guider for hvordan man bruker Scribus. Du får det både til Linux, Mac og windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du har jo selvfølgelig In-Design også QuarkXpress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå