Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bruke tannkrem som glidemiddel? Don't think about it.

ThaDuckMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan i alle dager kunne du tenke på å bruke tannkrem som glidemiddel? Du vet at det er blekende, altså etsende, altså ikke noe som skal påføres på kuken?

Jeg håper virkelig at du har lært at til glidemiddel skaffer du på Kondomeriet, og ikke i hygiene hyllen på Rimi. :roll:

HAHA! Ja, det har jeg. :p:)

Lenke til kommentar

Du er en syk syk mann.. Men for all del. Det forskes jo på så mye rart :p Kanskje du får tilskudd til å betale den tannkremtuben hvis du søker i norsk forskerforum elns :p Haha men faen mann!

Respekt for at du i alle fall har prøvd ut, og funnet ut the hard way, det ALLE andre visste fra før :p

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Uff når vi er inne på det; lurer på hvordan det er å ta en flaske fra idun (den med liten spiss åpning) og helle sterk sennep inni der for så å sprute det inn urinrøret? Ååååååååååååå smerte i egen form!!!!

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Hehe, minner meg om da vi fikk en kompis på fest til å putte 2stk Pirripirri under forhuden..

Han klarte ikke å stå oppreist, og satt med snadden i ett glass vann i en halvtimes tid.

Pirripirri er utrolig sterkt krydder btw :)

Vet forresten ikke hvordan det skrives, noen som vet?

Er flak på størrelse med en neggel, som svir noe utrolig i munnen om man tygger dem. får dem i krydderglass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...