Ustedalen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan i alle dager kunne du tenke på å bruke tannkrem som glidemiddel? Du vet at det er blekende, altså etsende, altså ikke noe som skal påføres på kuken? Jeg håper virkelig at du har lært at til glidemiddel skaffer du på Kondomeriet, og ikke i hygiene hyllen på Rimi. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan i alle dager kunne du tenke på å bruke tannkrem som glidemiddel? Du vet at det er blekende, altså etsende, altså ikke noe som skal påføres på kuken? Jeg håper virkelig at du har lært at til glidemiddel skaffer du på Kondomeriet, og ikke i hygiene hyllen på Rimi. HAHA! Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok, dette var bare sykt. Klarer nesten ikke å ta deg seriøst, men hvordan i all verden kunne du finne på noe slikt? Fatter det ikke... Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 nysgjerrig, desperat og villig til å prøve ting kanskje? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok, dette var bare sykt. Klarer nesten ikke å ta deg seriøst, men hvordan i all verden kunne du finne på noe slikt? Fatter det ikke... Ærlig talt Metalheart, det er da ikke meningen å ta dette seriøst. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lurer på hvordan dette hadde funket på en jente, hmmmm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 snublefot: lukter vi en ny tråd snart? Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 snublefot: lukter vi en ny tråd snart? Luker vi Colgate, eller skal du bruke sånn skyllevann? :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Corsodyl. Åh gud. Ikke prøv corsodyl. Eller Vademecum. Jeg har fått det i nesen (ikke spør) og det gjorde hinsides vondt. Jeg vil ikke en gang TENKE på hvordan det er å.. å gud. :| Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du er en syk syk mann.. Men for all del. Det forskes jo på så mye rart Kanskje du får tilskudd til å betale den tannkremtuben hvis du søker i norsk forskerforum elns Haha men faen mann! Respekt for at du i alle fall har prøvd ut, og funnet ut the hard way, det ALLE andre visste fra før Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Satser på at Plumbo blir den nye trenden. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lurer på hvordan dette hadde funket på en jente, hmmmm Venter i spenning på en ny tråd nå :!: Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Lurer på hvordan dette hadde funket på en jente, hmmmm Venter i spenning på en ny tråd nå :!: Fant igjen denne game tråden min nå. Hehe. Litt umodent skrevet, men helt sant. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fant igjen denne game tråden min nå. Hehe.Litt umodent skrevet, men helt sant. Ja jeg fikk høre fra en i klassen din at han skal printe ut og ta med seg på skolen. Seriøst, han sa det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 31 ting man ikke bør onanere med Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Uff når vi er inne på det; lurer på hvordan det er å ta en flaske fra idun (den med liten spiss åpning) og helle sterk sennep inni der for så å sprute det inn urinrøret? Ååååååååååååå smerte i egen form!!!! Endret 27. oktober 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, minner meg om da vi fikk en kompis på fest til å putte 2stk Pirripirri under forhuden.. Han klarte ikke å stå oppreist, og satt med snadden i ett glass vann i en halvtimes tid. Pirripirri er utrolig sterkt krydder btw Vet forresten ikke hvordan det skrives, noen som vet? Er flak på størrelse med en neggel, som svir noe utrolig i munnen om man tygger dem. får dem i krydderglass. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) 31 ting man ikke bør onanere med Har ikke ledd så godt på uker! Endret 27. oktober 2008 av hernil Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har en gang lagt en sånn papersomethingsomething(papirtynt flak med tannkrem-ish greie som gjør at man får frisk pust) under forhuden. Var ganske smertefullt. Kjennes ut som noe fælt kryper nedover urinrøret ditt samtidig som du har fått en betongblokk på lemmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå