Eplefe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sånn sett burde jeg slutte å røyke etter et uhell med å glemme og vaske henda og linser som egentlig godt kunne trengt noen timer til i linsevæsken.. :\ Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Haha. Morsomme innlegg dere har folkens. Og ennå et tips: IKKE få tannkrem på hårene på kuken! Det er jævlig.. Og IKKE klipp/shave hårene på kuken. DET KLØR SÅ SYKT DEN NESTE MÅNEDEN AT DET ER SYKT!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Og IKKE klipp/shave hårene på kuken. DET KLØR SÅ SYKT DEN NESTE MÅNEDEN AT DET ER SYKT!! Bare den første gangen. Etter hvert så venner kroppen seg til det. Da klør det ikke Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Og IKKE klipp/shave hårene på kuken. DET KLØR SÅ SYKT DEN NESTE MÅNEDEN AT DET ER SYKT!! Bare den første gangen. Etter hvert så venner kroppen seg til det. Da klør det ikke På meg var det JÆVLIG den første dagen, men klør fortsatt sånn innimellom. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Haha noe av det morsomste jeg har lest på lenge! Hele førsteposten er jo nesten et eneste stort gullkorn. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Altså, hva faen? Er man så dum at man tar TANNKREM på KUKEN så fortjener man den smerten man får .. LITT logisk tenking skader aldri. (Jo visst faen gjør det det) Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Haha noe av det morsomste jeg har lest på lenge! Hele førsteposten er jo nesten et eneste stort gullkorn. Haha. Takk. Prøvde å fortelle det på en litt humoristisk måte, men alt som er der er 100% sant. Du kan jo selv velge om du skal tro på det, eller bare få deg en god latter. .. eller begge deler. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor i all verden måtte du absolutt ha glidemiddel? Og spesielt i dusjen? Er jo ganske vått der fra før. Men, morsom historie, så takk =) Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor i all verden måtte du absolutt ha glidemiddel? Og spesielt i dusjen? Er jo ganske vått der fra før. Men, morsom historie, så takk =) Hehe. Hadde aldri prøvd det før, og tusen takk. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 PLiz tankrem funker som bare faen det. Man må kjenne sine merker. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 HAhahaha :!: Det der er det sykeste jeg har lest på mange timer! I LOL'D hard! Denne burde seriøst bli sticky for dem som lurer på hva de skal gjøre neste gang de er på hytta. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har selv opplevd lignende. Stod og pussa tannrekka mi mens jeg dusja. Og skum kom på tha bigone. Og skal si at det svei! Endret 27. oktober 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Har selv opplevd lignende. Stod og pussa tannrekka mi mens jeg dusja. Og skum kom på tha penis. og skal si at det svei! Haha! Da er du en sann viking sånn som meg. Vi har vært gjennom noe av det mest grusomme for et kjønnsorgan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 http://darwinawards.com/darwin/ genial historie ^^ Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 http://darwinawards.com/darwin/ genial historie ^^ Tusen takk. Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men tannkrem av alle ting. Jeg hadde aldri prøvd det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men tannkrem av alle ting. Jeg hadde aldri prøvd det. Vi er vell enige om dette alle sammen Men uansett, må prøves i drunk tilstand Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 eg vet om en kar som brukte litt Zalo en gang på hytta... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 "En dråpe er nok". :!: Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 "En dråpe er nok". :!: Det sa svigermor også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå