Khaya Ivorensis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) ... Det var en veldig u-behagelig stilling, men jeg måtte fjerne sæden som hang ut ifra penis hodet. Fjerne sæden?! Altså... hvis sæden din er så seig og klebrig at du må putte kuken i dass for å få den bort, og den faktisk sitter fast i penisen, så er tannkremen ditt minste problem. Endret 17. oktober 2007 av Khaya Ivorensis Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Denne tråden blir pokker meg bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 stemmer i, aidskake har prøvd tannkrem i ansiktet på en kvise engang, og det ble riimelig friskt og intenst...kan ikke forestille meg hvordan det er å smøre på plasser med mye tynnere hud...pain! Lenke til kommentar
Fuskepels Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Nå går jo den klassiske regelen "alt du vil putte i munnen kan du putte i musa", kanskje det gjelder for peniser og? Men jo, sunn fornuft er en grei ting å ha. Har du prøvd sennep? Særlig grovmalt med sennepsfrø? Resultatet kommer til å huskes. Endret 18. oktober 2007 av Fuskepels Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du har prøvd, hører jeg? Nei, jeg har aldri prøvd, og ta mitt ord for det, jeg har heller ingen planer om å prøve. Fy faen, det må bare være ubehagelig. Som sagt, sunn fornuft er en grei ting å ha. Og min dunne fornuft sier meg at agurk/banan/gulrot e.l. kan en jente bruke om hun vil det, men hvorfor vil hun bruke grovmalt sennep? :| Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, når vi først er inne på ting - så er det jo faktisk folk som liker følelsen av ingefær plassert på følsomme områder - skal visst være ganske intenst ^^. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det har jeg hørt òg. Men chilli er ikke noe godt der nede. Det fikk en venninne av meg erfare. xD Lenke til kommentar
hakusa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noe burde jo ha fortalt deg at det kanskje ikke var så lurt. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Du høres ut som en meget fornuftig mann. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kva trur dykk er værst, Sensodyne eller Colgate? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Evt. dyppe snabelen i munnskyll. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vet at det er en slik "rense" tannkrem med små blå partikler i, kansje denne hadde vært et alternativ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 det nærmeste jeg kan komme en slik opplevelse (bortsett fra FF) er at jeg har hørt at en BJ av noen som har spist mentol-tabletter skal være en opplevelse Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Uff. Husker jeg klødde meg på pungen etter jeg hadde hatt etterbarberingsvann i annsiktet Det var ille nok det. Tror jeg holder meg langt unna tannkrem Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du er faktisk god å skrive du Ser for meg hele teksten inne i hodet mitt. Eg har faktisk lurt litt på det med tannkrem. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er ikke tannkrem veldig klebrig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vel, det er jo ikke akkurat det som er problemstillingen her, da. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk for advarselen, da vet jeg det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Etter en sterkt traumatisk opplevelse hvor det figurerte bl.a. kontaktlinser, solidox og rennende øyne trengte jeg strengt tatt ikke denne advarselen, men takk for historien likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå