ThaDuckMan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Her skal jeg dele min erfaring med dere, og jeg sier som dem i Jackass; dette er utført av "profesjonelle" folk, så ikke prøv det samme hjemme/selv. Det var sent i Mai-måned, og jeg og resten av familien min var på tur på Voss(avanjen). Vi hadde en hytte høyt oppe på et fjell i nærheten av Oppheim, og solen var så steikende varm at livslysten forsvant med minst 20%. Også DE bakkene vi måtte gå opp. Uansett; dagen etterpå skulle resten av familien ut på tur, og jeg, så smart som jeg er, valgte å ikke være med så jeg heller kunne slippe løs mine seksuelle lyster i hytten; runke! Da familien stakk ut, hev jeg av meg klærne, løp inn i dusjen, skrudde den på og var klar for litt utløsning. ... Da oppsto det første problemet; hva skulle jeg bruke som glide middel? Jeg leitet i vær eneste krok inne i dusjen, men dusj-såpen var ikke der en gang. Kun tannkrem og resten av tannpuss-utstyr. Da slo ideen meg, ideen som skulle redde meg ut av min hyperkåte situasjon: COLGATE Jeg tok en håndfull med colgate tannkrem, smurte den rundt kuken samtidig som jeg begynte å runke. Tannkremen samlet seg på penis hodet og resten av penisen, og jeg likte det som bare pokker. Hva i... Kuken min begynte å bli litt ekstra rød, ikke så mye forskjell, idet jeg hadde runket i omtrent ti sekunder. Jeg begynte så å skjenne en smerte krype ifra penis hodet og nedover mot resten av penisen. Det var som om penisen min spiste tyrkisk pepper! Det var helt for jævlig! Jeg tok dusj-slangen og skjøt med vann på penisen samtidig som jeg runket, dette for at tannkremen skulle gå vekk. Jeg runket som bare pokker, og plutselig fikk jeg sæd utløsning. Men FAEN det svei i forhold til tidligere utløsninger. Jeg begynte å tenke på forskjellige måter jeg kunne få vekk smerten, så jeg tok et håndkle rundt penisen mens sæd utløsningen var omtrent ferdig. Det hjalp litt, men da jeg begynte å runke med håndkleet rundt, fikk jeg noe jævlig med sår-lignende greier på penis huden. Det var nemlig noen slags harde, hårstrå lignende greier på håndkleet. Mange av disse satt seg fast på penis hodet, og bakom huden. Det klødde, svidde og gjorde vondt på samme tidspunkt. Mildt sagt var jeg ikke så langt ifra å kutte av meg hele jævla dritten. Det var helt jævlig! Jeg løp ut på kjøkkenet for å ta litt kaldt vann i en kopp, og det gjorde jeg. Jeg tok penisen nedi koppen med iskaldt vann, og det var IKKE lurt. Vann og tannkrem; bad idea. Det svei ennå mer og jeg satt meg ned i sofaen mens jeg klemte penisen mellom de to sofa-putene. Plutselig hørte jeg foreldrene mine snakke og prate mens de kom tilbake til hytten, og hvorfor i helvete gikk de tilbake?, tenkte jeg. Jeg løp mot bagen min inne på soverommet, rev fram en bunke med klær og hev på meg underbukse. De kom inn for å hente bilnøklene, og jeg sa at jeg hadde dusjet. Men så måtte selvfølgelig noe jævlig skje på toppen av det hele.. Litt mer sæd kom ut ifra penisen med underbuksen på, og noe hvitt og tungt havnet nedi underbuksen. Det begynte samtidig å klø å svi igjen. Mamma så ned på underbuksen min, og jeg ble drita flau. Jeg sprintet inn på badet og sa at jeg måtte pisse, lukket bade-døren og rev av meg underbuksen. Jeg stappet kuken min nedi dassen, det var IKKE urin nedi der, for å sjekke om det hjalp. Det var en veldig u-behagelig stilling, men jeg måtte fjerne sæden som hang ut ifra penis hodet. Etter dette tørket jeg meg på ny, løp inn på soverommet og hev på meg alt jeg hadde av klær. I minst en halvtime gikk jeg fortsatt rundt og klødde meg på kuken. Det svidde også fortsatt litt. RÅD: Colgate passer best i kjeften din, ikke i kjeften på penis hodet! ALDRI bruk tannkrem som glide middel. Det er, og vil nok alltid være, jævlig! Endret 16. oktober 2007 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hvordan i helvete fikk du snoppen ned i dassen? slutt og røyk sokkene dine gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tips: Det ER lov å bruke sunn fornuft noen ganger. Bare sånn at du vet det liksom... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå går jo den klassiske regelen "alt du vil putte i munnen kan du putte i musa", kanskje det gjelder for peniser og? Men jo, sunn fornuft er en grei ting å ha. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hehe. Var det ingen stemme i hodet ditt som kanskje hinta til at det ikke var så lurt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hahaha. You made my day. Lenke til kommentar
pavement Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hahahahaha fantastisk, burde ikke være spesielt vanskelig og finne noe som ligner på glidemiddel hvis du går ut av dusjen. neste gang anbefaler jeg og prøve en god blanding av sprit og snus:) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tror jeg kommer til og prøve dette en eller annen gang, bare for og kjenne på smærtene Lenke til kommentar
pavement Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 det hørtes jo forluftig ut Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 det hørtes jo forluftig ut Neppe Får kanskje sette meg ned på Youtube og le litt av de som har prøvd det før meg? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ehhhh, selveid er veleid? oO Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå går jo den klassiske regelen "alt du vil putte i munnen kan du putte i musa", kanskje det gjelder for peniser og? Men jo, sunn fornuft er en grei ting å ha. Munnspray? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå går jo den klassiske regelen "alt du vil putte i munnen kan du putte i musa", kanskje det gjelder for peniser og? Men jo, sunn fornuft er en grei ting å ha. Munnspray? Fantomsmerter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Eller Fisherman's Friend? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Seriøs smerte! Ikke spør... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du kan ikke forvente at vi ikke spør når du hinter til at du har plassert fishermans friend plasser jeg ikke ville plassert dem samme hvor dritings jeg var. Ikke på andre en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Til mitt forsvar så var jeg på det tidspunkt betydlig yngre enn trådstarter. Ca 7-8 år eller noe. Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde det, for det husker jeg ikke, men minnene om smerten lever videre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skal så sinnsykt sende deg fishermans friends en gang i måneden nå. Helt alvorlig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vet ikke hva jeg skal si... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ikke skjønne hvorfor jeg faktisk ikke blar forbi tråder som dette. Sick Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ikke skjønne hvorfor jeg faktisk ikke blar forbi tråder som dette. Sick Haha. Og hvordan jeg fikk snoppen nedi dassen; ganske lett.... har du langt nok, og står i doggystyle (bøyd ned i dassen) så treffer du liksom vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå