Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Porblemer med kjæresten - hjelp!

Gjest fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Hei.

Jeg har en egen konto her, men poster som gjest for å ikke ha dette knyttet til brukeren min.

Håper noen gidder å lese gjennom posten, og hjelpe meg...

Det har seg slik at jeg ble sammen med en jente for nesten 2 måneder siden. Vi har kjent hverandre mange år, og har vært litt på og av det siste året. Men så ble vi da sammen som sagt.

I fjor var jeg veldig forelsket i denne jenta. Jeg merker at jeg ikke er like forelsket nå som den gang (i fjor), men jeg er fortsatt utrolig glad i henne, og glad hun er kjæresten min. Jeg har intrykk av at vi har like følelser for hverandre, da hun også har sagt at hun var mer forelsket i meg i fjor enn nå.

Etter at vi hadde vært sammen en måned, merket jeg at det dabbet litt av. Meldingene var ikke like koselige, hun ble fortere irritert (bare små-irritert) over småting. Hun har heller ikke vært like "kosete".

Idag kom hun innom en tur. Vi lå i senga, jeg holdt rundt henne. Jeg merket at noe var galt, da hun ikke koste noe tilbake eller sa noen ting. Jeg spurte om noe var galt. Hun sier nei. Jeg mannet meg opp til å spørre henne om hun er like glad i meg nå som før. Da begynte hun å gråte veldig, og ble helt fra seg. Jeg ble helt fra meg, men beholdt roen. Jeg spurte hun om hva som var galt, hvorfor hun gråt, osv.. Jeg spurte om det var noe som har skjedd henne, eller noe hun har gjort, som gjør at hun er så lei seg. Hun sier nei, at det ikke er noen ting. Jeg skjønner jo at det er noe (duh :roll: ), og prøver å spørre på en snill måte, og sier at jeg tåler å høre hva det er. Da blir hun enda mer lei seg. Jeg prøvde å støtte henne så godt som mulig.

Hun nektet å si noe som helst, om hva som er galt. Jeg sier at hvis det handler om meg (som det åpenbart gjør, siden hun begynte å gråte når jeg spurte om hun fortsatt var glad i meg), er jeg nødt til å vite det. Hun sier at hun burde gå, og raser ut døra med et raskt "ha hadet".

Jeg er helt fra meg! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg vil jo ikke mase på henne, vil jo ikke tvinge henne til å fortelle meg det. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg nå. Jeg har ingen å snakke med om dette, derfor hendvender jeg meg her. Skal jeg kontakte venninnene hennes? Eller blir det å gå bak hennes rygg? Burde jeg sende melding til henne? Ringe?

Hjelp!! :cry: :cry: :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt småkjip situasjon det der.! Tror nok det eneste er å bare prøve å få henne til å fortelle det, ikke mase men som du sier. Ta det på en rolig måte!

Ville ikke si at om du spør venninnen så blir det som å gå bak ryggen hennes. Nå kjenner jeg ikke de og jenta di, men slik jeg kjenner mine ville ikke det vært noe problem:)

Lenke til kommentar

Det løser seg. Kanskje.

Hun sendte meg en melding litt senere den kvelden, og beklaget, og sa at hun ikke skjønte hva skjedde der og da. Men at hun fortsatt vil være kjæresten min. Hun vil bare glemme hele greia. Jeg kan jo ikke bare glemme noe sånt, så hun har godt med på å snakke litt om det, selv om hun synes det er vanskelig.

Da gjenstår det bare å se hvordan det går fremover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...