Gå til innhold

Samsung U100, dårlig?!

Anbefalte innlegg

Samsung sin U100 er med sine 5,9mm verdens tynneste mobil. Men det står så lite om den på norske sider. Eneste stedet jeg har funnet den til salgs er på pixmania sine sider, til rundt 2000,-

Jeg synes telefonen ser superstilig ut designmessig, men vet at Samsung har en del småfeil/irritasjonsmomenter i programvaren på sine telefoner. Er det noen som egentlig vet noe mer om U100 eller hvorfor den har fått så lite PR? Er detn verdt å kjøpe nå, eller lønner det seg å vente på en ny modell. Er det eventuelt andre tynne mobiler der ute som er bra? For jeg vil ha ny, og jeg vil ha en supertynn mobil!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte mobilen i går, og den er absolutt å anbefale..! Den er tynnere enn kort-mappa mi, og tøff som bare det!

På spørsmål om lansering i Norge, spurte jeg Samsung det samme. Der svarte de meg at de ikke visste om når, eller OM mobilen kom til å bli offisiellt lansert i Norge. Jeg tolker det dithen at mobilen sannsynligvis ikke vil komme til å bli funnet i norske butikkhyller, ever (den ble jo verdenslansert i mars 2007). Det gjør det jo i grunnen enda fetere å ha denne mobilen, da særdeles få andre personer er eier av samme herligheten!

Endret av Zirgo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Samsung sin U100 er med sine 5,9mm verdens tynneste mobil. Men det står så lite om den på norske sider. Eneste stedet jeg har funnet den til salgs er på pixmania sine sider, til rundt 2000,-

Jeg synes telefonen ser superstilig ut designmessig, men vet at Samsung har en del småfeil/irritasjonsmomenter i programvaren på sine telefoner. Er det noen som egentlig vet noe mer om U100 eller hvorfor den har fått så lite PR? Er detn verdt å kjøpe nå, eller lønner det seg å vente på en ny modell. Er det eventuelt andre tynne mobiler der ute som er bra? For jeg vil ha ny, og jeg vil ha en supertynn mobil!

Må vel kanskje få med at den, ikke overraskende nok, har veldig dårlig batterilevetid. Men det vet jeg Sony Ericsson sine tynne modeller også sliter med, så det må man nesten regne med. Lading omtrent annenhver dag.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...