Ditech Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Noen som har det programmet de har på delelageret? der hvor bilen er splittet og man kan se alle delene tegnet opp? audi a2 Endret 17. oktober 2007 av Ditech Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 går det f.eks ann å laste ned noe slikt på nettet? noen som har en cd f.eks? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 istedet for å laste ned ulovlig kan du registrere deg gratis på www.vagcat.com og bruke tilsvarende funksjoner helt lovlig... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 vagcat.com er jo ikke for alle merker. Jeg kjøpte et slikt program på CD-er for min Citroen på ebay for et par år siden. Det kostet, mener jeg å huske, $10 inkl frakt. Så de fins. Prøv å søk litt, davel. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Autodata trur jeg det heter. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du skal ha et program som heter ETKA. Er ikke bare bare og finne fram på slike programmer.... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ETKA heter det du leter etter. Autodata er service og reparasjons guider. ETKA tror jeg du ikke får kjøpt som privatperson dessverre. Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er mye man ikke får kjøpt. Men gud så kjekt det er å ha Slippe å ringe forhandler og vente i evigheter på at de skal lete opp delenummer osv, når man kan sitte hjemme i ro og mak og finne eksakt delenummer (og pris). Bare ringe ned til forhandleren og spørre "har dere svinghjulsbolter til 2,9 motor med t9 girkasse og tynt svinghjul, delenr. xxxxxx" Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 lovlig online-versjon av ETKA som alle kan bruke: som sagt vagcat Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg fant gratis etka og autodata på nettet.Kan ikke nevne det her. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis du fant gratis som i lovlig så kan du absolutt nevne det her. men pga av ordlyden din så tipper jeg ikke at dette er gratis men pirat utgave. Da er det jo ikke lenger "gratis" i den rette forstand. Frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå