JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Dette virker kanskje dumt. På skolen i dag ble det en heftig diskusjon om hvor vidt folk her inne husker brukeren JFM. Ble masse synspunkter på saken. Jeg får blandt annet kommentarer som: Nerd, du sitter jo bare på diskusjon.no. Så nå lurer jeg: Er jeg kjent her? Husker du meg? Skjønner godt at dette virker teit. BTW: Noen av de jeg husker nå er : Simen1, Jocke, Anormal (eller noe sånt), b-real, Mr.Olsen og mange flere. Endret 16. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Sett deg før, men forbinder ingenting med deg. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er det du vil oppnå med dette? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er det du vil oppnå med dette? Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hahah, har faktisk akkurat samme diskusjonen i klassen min og Men On-topic, har sett at du har skrevet noe her før men forbinder deg ikke med noe. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er det du vil oppnå med dette? Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på Finne ut hva? Om du er nerd? Eller om du har en slags status blant forumets brukere? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er det du vil oppnå med dette? Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på Finne ut hva? Om du er nerd? Eller om du har en slags status blant forumets brukere? Finne ut om andre bruker husker meg fra andre tråder. F.eks at du går inn på en av mine andre tråder, så husker du: "Aha det er jo han som lurte på om andre husker han" Skjønner du nå? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er for det meste avatarer som blir husket, ikke brukernavn. Jeg kjenner hverken til brukernavnet eller avataren din. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Husker både avataren din og navnet ditt når jeg ser det. Og det var visst alt du ville ha svar på. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Kan vell nevne at jeg hadde en avatar før hvor det stod : "5 om dagen, 6 om natten" Men skifta den pga at noen mente at den var barnslig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg kan huske å ha sett deg, men det er bare ganske nylig. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hva er det du vil oppnå med dette? Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på Finne ut hva? Om du er nerd? Eller om du har en slags status blant forumets brukere? Finne ut om andre bruker husker meg fra andre tråder. F.eks at du går inn på en av mine andre tråder, så husker du: "Aha det er jo han som lurte på om andre husker han" Skjønner du nå? Såklart jeg skjønner hva du er ute etter, men innledende i første post så sier du at du hadde en diskusjon med klassekameratene dine, og jeg er nysgjerrig på hva du vil overbevise dem om? Det er jo tydelig at du vil noe med dette. Endret 16. oktober 2007 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hva er det du vil oppnå med dette? Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på Finne ut hva? Om du er nerd? Eller om du har en slags status blant forumets brukere? Finne ut om andre bruker husker meg fra andre tråder. F.eks at du går inn på en av mine andre tråder, så husker du: "Aha det er jo han som lurte på om andre husker han" Skjønner du nå? Såklart jeg skjønner hva du er ute etter, men innledende i første post så sier du at du hadde en diskusjon med klassekameratene dine, og jeg er nysgjerrig på hva du vil overbevise dem om? Det er jo tydelig at du vil noe med dette. Føles det nesten som mobbing når de starter snakket om meg og diskusjon.no. De kan også finne på å si: "Er ikke vits å sitte på forumet, du blir uannsett oversett". Med andre ord. jeg vil vise dem at jeg ikke blir oversett Endret 16. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva er det du vil oppnå med dette? Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på Finne ut hva? Om du er nerd? Eller om du har en slags status blant forumets brukere? Finne ut om andre bruker husker meg fra andre tråder. F.eks at du går inn på en av mine andre tråder, så husker du: "Aha det er jo han som lurte på om andre husker han" Skjønner du nå? Såklart jeg skjønner hva du er ute etter, men innledende i første post så sier du at du hadde en diskusjon med klassekameratene dine, og jeg er nysgjerrig på hva du vil overbevise dem om? Det er jo tydelig at du vil noe med dette. Føles det nesten som mobbing når de starter snakket om meg og diskusjon.no. De kan også finne på å si: "Er ikke vits å sitte på forumet, du blir uannsett oversett". Med andre ord. jeg vil vise dem at jeg ikke blir oversett Jeg forstår deg, har akkurat samme problemet i klassen min og. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke bry deg. EOD. Men har ikke sett deg. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Aldri sett eller hørt om deg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Føles det nesten som mobbing når de starter snakket om meg og diskusjon.no. De kan også finne på å si: "Er ikke vits å sitte på forumet, du blir uannsett oversett". Med andre ord. jeg vil vise dem at jeg ikke blir oversett At man ikke blir husket av alle betyr ikke nødvendigvis at man blir oversett, og at det ikke er noen vits å sitte her. Jeg leser massevis av poster fra ulike brukere her inne hver dag, men det betyr ikke at jeg husker navn/avatar på hver av dem og hvilken som sa hva. For å svare på spørsmålet ditt så forbinder jeg ikke noe spesifikt med deg, men jeg vet jeg har sett navnet ditt her inne før. (Men kjenner ikke igjen avataren, er den ny?). Men at flere her ikke husker å ha sett deg før betyr ikke at du skal slutte å være her inne. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har aldri kommet over deg. Beklager. Birger Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Husker BTK(I think), så tror alltid at JRM er BTK siden dere har begge 3 bokstaver... ellers enn det så har jeg ikke peiling hvem du er. Ikke det at du skal ta det negativt, husker bare folk som henger fast i enkelte tråder. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Uhm. Aldri sett. Tar tid å legge merke til folk. Skal jeg ramse opp en fin bunte er fellesnevneren minst 2500 poster hver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg