Gå til innhold

Hvor kjent er jeg her på forumet?

JFM

Anbefalte innlegg

Dette virker kanskje dumt. På skolen i dag ble det en heftig diskusjon om hvor vidt folk her inne husker brukeren JFM. Ble masse synspunkter på saken. Jeg får blandt annet kommentarer som: Nerd, du sitter jo bare på diskusjon.no.

Så nå lurer jeg: Er jeg kjent her? Husker du meg?

Skjønner godt at dette virker teit.

BTW: Noen av de jeg husker nå er : Simen1, Jocke, Anormal (eller noe sånt), b-real, Mr.Olsen og mange flere.

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det du vil oppnå med dette?

Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på

Finne ut hva? Om du er nerd? Eller om du har en slags status blant forumets brukere?

Finne ut om andre bruker husker meg fra andre tråder.

F.eks at du går inn på en av mine andre tråder, så husker du: "Aha det er jo han som lurte på om andre husker han"

Skjønner du nå?

Lenke til kommentar

Alså vi fikk denne diskusjonen. Og vi fant ut at dette er eneste måten å finne det ut på

Finne ut hva? Om du er nerd? Eller om du har en slags status blant forumets brukere?

F.eks at du går inn på en av mine andre tråder, så husker du: "Aha det er jo han som lurte på om andre husker han"

Skjønner du nå?

Såklart jeg skjønner hva du er ute etter, men innledende i første post så sier du at du hadde en diskusjon med klassekameratene dine, og jeg er nysgjerrig på hva du vil overbevise dem om? Det er jo tydelig at du vil noe med dette.

Endret av Tatt av vinen
Lenke til kommentar

Skjønner du nå?

Såklart jeg skjønner hva du er ute etter, men innledende i første post så sier du at du hadde en diskusjon med klassekameratene dine, og jeg er nysgjerrig på hva du vil overbevise dem om? Det er jo tydelig at du vil noe med dette.

Føles det nesten som mobbing når de starter snakket om meg og diskusjon.no. De kan også finne på å si: "Er ikke vits å sitte på forumet, du blir uannsett oversett".

Med andre ord. jeg vil vise dem at jeg ikke blir oversett

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Skjønner du nå?

Føles det nesten som mobbing når de starter snakket om meg og diskusjon.no. De kan også finne på å si: "Er ikke vits å sitte på forumet, du blir uannsett oversett".

Jeg forstår deg, har akkurat samme problemet i klassen min og.

Lenke til kommentar

At man ikke blir husket av alle betyr ikke nødvendigvis at man blir oversett, og at det ikke er noen vits å sitte her. Jeg leser massevis av poster fra ulike brukere her inne hver dag, men det betyr ikke at jeg husker navn/avatar på hver av dem og hvilken som sa hva.

For å svare på spørsmålet ditt så forbinder jeg ikke noe spesifikt med deg, men jeg vet jeg har sett navnet ditt her inne før. (Men kjenner ikke igjen avataren, er den ny?). Men at flere her ikke husker å ha sett deg før betyr ikke at du skal slutte å være her inne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...