ViD Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hei Jeg leste et sted at man bare kunne: "Høyreklikk på markert sang eller markert album og velg ”vis info” så dra og slipp coveret på bilde ruten. Dette er en langsom og lite effektiv måte men den funker den også." Men, det fungere heller ikke hos meg. Lagret bilde og fant frem bilde også, det fungerte heller ikke. Jeg har ikke konto itunes, derfor vil jeg gjøre det manuelt. Noen som vet hva jeg gjør feil? Eller vet om en annen enkel måte? Jeg skal legge albumbildene inn på min iphone Takk for svar. Endret 16. oktober 2007 av ViD Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sliter med det samme... kan jeg lage en konto på itunes uten å betale? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Sliter med det samme... kan jeg lage en konto på itunes uten å betale? Ja, koster bare å kjøpe musikk derfra... Finnes forøvrig ikke noen enkel måte å legge til bilder på manuelt... Kan også bare dra bildet dirket til spilles nå viduet.... dette får du fram ved å trykke på knappen på siden av repeat (gjenta) Uansett så finnes det ikke albumbilder til all musikk, samt at artistnavn og albumnavn pmå stemme 100% før det blir lastet ned, om bildet finne på iTunes Store Må nok nødvendigvis bruke litt tid på dette ja Edit:ViD, kan være at bildeformatet du bruker ikke er støttet av iTunes.. mener jeg har hatt samme problemet selv... Endret 21. desember 2007 av Duckhunter Lenke til kommentar
SRD Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sliter med det samme... kan jeg lage en konto på itunes uten å betale? Ja, koster bare å kjøpe musikk derfra... Finnes forøvrig ikke noen enkel måte å legge til bilder på manuelt... Neivel? Link dette fungerer helt fint, og det er gratis. Brukte det når jeg skulle teste ut iTunes. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sliter med det samme... kan jeg lage en konto på itunes uten å betale? Ja, koster bare å kjøpe musikk derfra... Finnes forøvrig ikke noen enkel måte å legge til bilder på manuelt... Neivel? Link dette fungerer helt fint, og det er gratis. Brukte det når jeg skulle teste ut iTunes. Ah Om den fungerer så bra som beskrevet der, så er jo det lykke... Må testes Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Linken er dau, og jeg lurer på det samme. Har bildet lagret på dataen, lurer bare på hvordan sette det som albumbilde. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg legger til bilder, syncer så funker det fortsatt ikke :| Har prøvd itunesalbumimporter uten lykke :| Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du må huke av "vis albumbilder i din iPod" under "Musikk" når du har valgt iPoden din som er koblet til. Sånn ca. Lenke til kommentar
Energivesen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du legger til bilder som ikke finnes i iTunes ved å høyreklikke på en låt, velge "Vis info" og så fliken der det står "Bilde". Derfra velger du et ferdig albumbilde fra harddisken, som du har lastet ned fra nettet eller funnet andre steder. De fleste vanlige albumcovere kommer opp hvis du gjør et bildesøk på albumnavnet i f.eks. Google. Men jeg har et spørsmål: Jeg har problemer med at slike innlagte albumcovere ikke synes på iPod'en. De kommer opp akkurat slik de skal i albumlista over mine egne låter i iTunes, men flere av dem vises altså ikke når jeg blar gjennom albumene på spilleren. Noen som vet hvordan man kan "tvangssynkronisere" slike albumbilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå