Gå til innhold

Hvordan legge inn albumbilde manuelt på itunes?

ViD

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg leste et sted at man bare kunne: "Høyreklikk på markert sang eller markert album og velg ”vis info” så dra og slipp coveret på bilde ruten. Dette er en langsom og lite effektiv måte men den funker den også."

Men, det fungere heller ikke hos meg. Lagret bilde og fant frem bilde også, det fungerte heller ikke. Jeg har ikke konto itunes, derfor vil jeg gjøre det manuelt.

Noen som vet hva jeg gjør feil? Eller vet om en annen enkel måte?

Jeg skal legge albumbildene inn på min iphone :)

Takk for svar.

Endret av ViD
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Sliter med det samme... kan jeg lage en konto på itunes uten å betale?

Ja, koster bare å kjøpe musikk derfra...

Finnes forøvrig ikke noen enkel måte å legge til bilder på manuelt...

Kan også bare dra bildet dirket til spilles nå viduet.... dette får du fram ved å trykke på knappen på siden av repeat (gjenta) :)

Uansett så finnes det ikke albumbilder til all musikk, samt at artistnavn og albumnavn pmå stemme 100% før det blir lastet ned, om bildet finne på iTunes Store :)

Må nok nødvendigvis bruke litt tid på dette ja ;)

Edit:ViD, kan være at bildeformatet du bruker ikke er støttet av iTunes.. mener jeg har hatt samme problemet selv...

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du legger til bilder som ikke finnes i iTunes ved å høyreklikke på en låt, velge "Vis info" og så fliken der det står "Bilde". Derfra velger du et ferdig albumbilde fra harddisken, som du har lastet ned fra nettet eller funnet andre steder. De fleste vanlige albumcovere kommer opp hvis du gjør et bildesøk på albumnavnet i f.eks. Google.

Men jeg har et spørsmål: Jeg har problemer med at slike innlagte albumcovere ikke synes på iPod'en. De kommer opp akkurat slik de skal i albumlista over mine egne låter i iTunes, men flere av dem vises altså ikke når jeg blar gjennom albumene på spilleren. Noen som vet hvordan man kan "tvangssynkronisere" slike albumbilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...