Gå til innhold

Xbox 360 som bråker mere enn vanlig, pga viften

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Sannsynligvis pga. viften. Jeg hadde en stasjonær pc før med et grafikkort som lagde samme irriterende lyd. I det tilfelle åpnet jeg kabinettet og koblet av viften på grafikkortet, og da kom lyden helt bort. Grunnen til dette var at viften kom borti plasten eller noe sånt, slik at man fikk en irriterende og mye høyere lyd enn hvis viften hadde gått slik den skulle.

Spørsmålet mitt er om noen andre har hatt samme problem eller har? Og om dere har levert den inn? Er dette noe som jeg kan bruke garantien på? Xboxen skal jo ikke bråke så mye, og det er uholdbart å høre på den over lengre tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

?Why?

New Times My Boy..!

The X-Clamb-Trix are here..

de som ikke kan engelsk: dete r et nytt trix ute på markede hvor man kan fixe 360'n selv om RROD(RedRingOfDeath/Doom) kommer..

Søk det opp på youtube og se selv.. PS Boksen må åpnes for og få dette til så da ryker garantien..

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Sannsynligvis pga. viften. Jeg hadde en stasjonær pc før med et grafikkort som lagde samme irriterende lyd. I det tilfelle åpnet jeg kabinettet og koblet av viften på grafikkortet, og da kom lyden helt bort. Grunnen til dette var at viften kom borti plasten eller noe sånt, slik at man fikk en irriterende og mye høyere lyd enn hvis viften hadde gått slik den skulle.

Spørsmålet mitt er om noen andre har hatt samme problem eller har? Og om dere har levert den inn? Er dette noe som jeg kan bruke garantien på? Xboxen skal jo ikke bråke så mye, og det er uholdbart å høre på den over lengre tid.

Dette har jeg også lurt på. Min Xbox bråker veldig mye. Har ikke så mange andre Xboxer å sammenligne med så vet ikke om den bråker mere enn normalt. Det som er litt rart er at den bråker veldig mye i Dashboard modus uten spill i. Maskinen er også veldig flink til å lage riper i spillene mine. Er bare minimalt borti boxen og den lager 5 pene riper i disken. Tror dere jeg også kan få en ny Box?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Støykilden i XBOX 360 er som oftest DVD-Rom, altså ikke noe man kan gjøre noe med. Min Elite er stille helt til jeg putter i ett spill, for da spinner DVD-Rommen fort.

~ Mortis360

Min er også slik, men selv uten at jeg putter en dvd i drevet så kommer det en lyd (kommer og går) som bråker mere enn det som er vanlig.. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...