Footy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Altså, jeg overlevde siste chamber (stakk av altså) på første forsøk. Men er veldig nysgjerrig, var det/er det noen som brant opp og enda tror det er slutten? Og som tørr å inrømme det? Endret 16. oktober 2007 av Footy Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje hive på litt spoiler-advarsler her Footy? Selv klarte jeg komme meg av på første forsøk. Lo godt da jeg så at det var mulig. Når jeg spilte gjennom i commentary mode trengte jeg selsakt 4-5 forsøk pga dårlige hoppeskills Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, broren min satt fast der ^^ Han satt fast, men da jeg kjøpe spillet fatta jeg det med en gang ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Heheeee, hadde helt glemt flinging så jeg kom meg oppå den platformen rett over ilden. "Please lie down so we can pick you up for your party" eller noe sånt. Venta og venta, men ingen kom, så tok mot til meg og spurte her på forumet om det var slutten. Noe det såklart ikke var Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 hehe, jeg døde aldri, men je gkom meg opp på rampen på den andre siden, venta en stund der jeg og før jeg kom meg videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå