ThorU Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg mistenker vennene mine for å kødde litt på MSN'en min når jeg snur ryggen til, så jeg trenger et gartis og godt keylogger program som logger alt som blir skrevet på tastaturet. Jeg har googlet etter det og fant mange, men jeg er ikke trygg på det, det er jo som å be om å få virus. Så hvis det er noen som har brukt et som de vet er trygt, så er det flott! Foresten: Jeg vil ikke ha noe demo greier eller noe slikt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 MSN har en logg-funksjon. Jeg foreslår du heller aktiverer denne og så titter på loggen en gang iblandt. Det å be om keyloggers er å be etter trøbbel Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Nå har jeg ikke prøvd dette programmet selv, men Softpedia er en av de største programoversiktsnettstedene (for et ord!) som er på verdensveven. Det er i alle fall tryggere å laste ned programmer derfra, enn en tilfeldig googlet side. Endret 16. oktober 2007 av miCro Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Slenger meg på for å se om det kommer flere svar Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ingen flere som vet om et program? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er vel berre å slå på logg-funksjonen, som Blib seier. Det er vel ikkje verre enn det? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Er vel berre å slå på logg-funksjonen, som Blib seier. Det er vel ikkje verre enn det? Ja, men det hadde vært greit å ha et program til sener bruk der det ikke gjelder msn... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Prøv programet som miCro linker til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå