UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hehe.. God finte der Jarlsberg. Alle NEI'ene var bare i frustasjon over å måtte forklare dette for ente gang. Er så utrolig mye feilinformasjon, og som Sony fanboy er det min plikt å forhindre all feil informasjon som stiller Sony i ett negativt lys/mer negativt lys. Feil informasjon som stiller Sony i ett positivt lys kan muligens slippe gjennom mine hauke øyne. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kommer glatt til å kjøpe en til soverommet når den kommer ut i usa.. såvidt over 2000kr for en ps3 med spiderman 3 (som jeg kan selge for noen hundre) = digg Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har bestillt en PS 3 40 GB... Gleder meg til å teste den.. Har nå alle de nye konsollene, 360, Wii, og snart PS 3 Lenke til kommentar
qdos Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ikke dette like godt som en svoren fanboy UrgeLoL, men vil det være umulig med emulering selv om GS er borte? CPU kan vel fortsatt emulere EE, og skjermkortet bør vel kunne rent kapasitetsmessig håndtere GS. Greit nok at det ikke går med dagens firmware, og at Sony muligvis ikke mener det forsvarer utviklingskostnadene, men ettersom PS3 takler alt PS2 gjorde med tanke på instruksjoner, kan det jo tenkes at Sony faktisk har en PS2-emulator på plass som ikke trenger GS for å kjøre? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 ok, nå skjønner jeg ivertfall hvorfor den ble fjerna og det har ikke vært noen informasjon om det, men når 60gb er borte, hvordan i all verden kan de komme unna med at PS3'ene de tilbyr i europa ikke greier å spille av PS2/PS spill? Greit det er ikke et must, men det er likevel et stort pluss for mange folk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det kommer nok en ny maskin, tørr nesten å vedde. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det kommer nok en ny maskin, tørr nesten å vedde. Sier meg enig i den, dem kommer sannsynligvis også til å lansere en buffed versjon av PS3-konsollen litt senere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ikke dette like godt som en svoren fanboy UrgeLoL, men vil det være umulig med emulering selv om GS er borte? CPU kan vel fortsatt emulere EE, og skjermkortet bør vel kunne rent kapasitetsmessig håndtere GS. Greit nok at det ikke går med dagens firmware, og at Sony muligvis ikke mener det forsvarer utviklingskostnadene, men ettersom PS3 takler alt PS2 gjorde med tanke på instruksjoner, kan det jo tenkes at Sony faktisk har en PS2-emulator på plass som ikke trenger GS for å kjøre? Emulering krever som de fleste vet, veldig mye overhead. RSX er nok kraftig nok til å ta seg av denne oppgaven, men problemer ligger vel i at SONY ønsker å bruke ressursene deres på HOME, firmware's til Ps3, PSN og andre mer viktig områder. Klart man ønsker seg pose i sekk, men synes det er viktigere at de fokuserer på PS3. Tipper at Sony har en GS emulator, men den fungere nok ikke bra nok per i dag. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har kjøpt fra ZAILOR.NO? hva synes dere? bra butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå