kozzo Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) hei Jeg bestilte PC-en (bærbar dell m1330) via tlf idag, og når jeg fikk bekreftelse ordren på mail sto det at jeg må betale 10540kr. Det skjønner jeg ikke fordi jeg har ikke tatt noe ekstra verktøy som fingerpint osv. Jeg har valgt den som koster 10 490,- uten noe forandringer hvorfor har det skjedd da? Dessuten på mailen står det bare at jeg skal betale, det står ikke hva jeg har bestilt osv. Noen som vett noe om dette?? Takk! Endret 17. oktober 2007 av kozzo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Frakt kanskje? Miljøgebyr? Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 nei alt det med frakt og miløgebyr er inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 50 kr i forskjell, er det så farlig da? sikkert noen gebyrer som de ikke sier noe om Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ring Dell igjen. Bruker sikkert mere enn 50.- på å ringe dem.. Mvh Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 50 kr i forskjell, er det så farlig da? sikkert noen gebyrer som de ikke sier noe om nei er ikke så mye, men er jo greit å vite det hva det gjelder. Men jeg har bestilt PC-en på tirsdag altså igår, men hakke fått den bekrefta sånn order osv. jeg har betalt og bestilt med sånn stanard som følger med. noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tastefeil regner jeg med. Eller kanskje han du ringte mente han fortjente driks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå