sneipen92 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skal style min RMX nå og dette er det jeg vil gjøre! 1. Lakke den, jeg ha den helt svart med hvite sidedeksler. (hvor mye koster dette? er det privat personer som gjør det for en billig penge? 2. Montere nye framlykt. 3. Trimme den.( Hadde planlagt og bare kjøpe svanehals, går da kanskje for Arrow(mc-deler). (i effektanlegg man kjøper, er det plombe i de? 4.Skifte setetrekk.(er det mulig å bare lakke hele setetrekket svart med sprayboks? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 1) dette kan du gjøre selv . jeg kan sende deg en lakk-guide hvis det er ønkelig 2) dråpelykt er kult 3) anbefaler MK2 anlegg som er helt klart best til Rmx (bevist). noen er det plombe i men tar 5min og ta ut 4) er mulig ja men bli ikke så bra. kan sprekke osv. anbefaler nytt setetrekk Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 tror jeg går for Arrow siden det koster bare 1135 inkl.frakt, mens MK" koster 1600 . Hvor kjøper jeg setetrekk. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 du får det du betaler for . setetrekk finner du på mc-deler.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå