Aasgaard Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Juiced 2 utfordrer Need for Speed-spillene på hjemmebane. Har David en sjanse mot Goliat, eller kjemper han en håpløs kamp? Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vil nok fortsatt valgt dette over de tre forrige NFS-spillene. En 6er er jo ikke så ille da Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) bedre enn 4 som carbon fikk, og Tøffere enn Macgyver? Endret 16. oktober 2007 av Crazy_Man Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Trist å høre om det nye oppgraderingsystemet, å tune bilen optimalt til sin hk klasse var jo en del av moroa i juiced. Kommer nok uansett til å kjøpe det når det kommer i november på PC... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fysj, intet kjøp her i gården. Og vennligst ikke skriv at "gateracinggutta" er tøffere enn MacGyver. Ingen er tøffere enn MacGyver. Kanskje Chuck Norris, men å gjøre en slik sammenligning vil være å ødelegge universet tror jeg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fysj, intet kjøp her i gården. Og vennligst ikke skriv at "gateracinggutta" er tøffere enn MacGyver. Ingen er tøffere enn MacGyver. Kanskje Chuck Norris, men å gjøre en slik sammenligning vil være å ødelegge universet tror jeg. Men det er derimot ingen som slår Jack Bauer! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan er enern? jeg har den ligende, og må spille igjenom den først... bare venter på at jeg skal flytte og kjøpe meg ratt og pedaler så skal jeg ta den og alle n4s spilla jeg har ligende som jeg ikke har spilt ennda... Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan er enern? Du kan lese vår anmeldelse av originalen her: http://gamer.no/omtale/pc/juiced/17753 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jack bauer er vel ikke med i artikelen fordi han er ikke uovervinnelig. spoiler på slutten han tok jo selvmord ops oftopic... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jack bauer er vel ikke med i artikelen fordi han er ikke uovervinnelig. spoiler på slutten han tok jo selvmord ops oftopic... Du snakker om hva? tror ikke du har sett sesong 6 ferdig enda..[offtopic end] Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det er ikke til å komme bort fra at Juiced 2 er en ganske harry opplevelse. De kule gateracinggutta er tøffere enn toget og MacGyver til sammen, og bevarer det oppblåste selvbildet selv etter å ha blitt nedverdiget på banen gang etter gang. Trodde det gikk ganske tydelig frem her at jeg er ironisk når jeg kaller dem kule. Men jeg skal forandrer det til «kule», så blir det kanskje enda tydeligere. Endret 18. oktober 2007 av Aasgaard Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er ikke til å komme bort fra at Juiced 2 er en ganske harry opplevelse. De kule gateracinggutta er tøffere enn toget og MacGyver til sammen, og bevarer det oppblåste selvbildet selv etter å ha blitt nedverdiget på banen gang etter gang. Trodde det gikk ganske tydelig frem her at jeg er ironisk når jeg kaller dem kule. Men jeg skal forandrer det til «kule», så blir det kanskje enda tydeligere. Hehe, takk og pris. Kunne du forresten skrive "racinggutta" i rosa skrift også? Men fra spøk til revolver. Får håpe neste Need for Speed blir bedre, og MYE mindre blodharry enn dette. (Håper jeg for min egen del). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen som har prøvd spilllet på PC? Jeg synes spillet var grei underholdning, men jeg finner IKKE ut hvordan jeg får brukt G25'n min .. Det er jo ikke mus i spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg