Hellemyr Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei Opplever at det er noe krøll og ting som ikke funker som de skal etter forumets oppdatering for ikke så lenge siden. inlegg som jeg har lest og blir markert som leste, blir plutselig makert som ulseste, selv om det ikke har skjedd noe i trådene, får ingen bedskjed om nye PM, og det står 0 Nye meldinger, selv om jeg har mange ulsete meldinger. Bruker sefølgelig nyeste Opera. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei Opplever at det er noe krøll og ting som ikke funker som de skal etter forumets oppdatering for ikke så lenge siden. inlegg som jeg har lest og blir markert som leste, blir plutselig makert som ulseste, selv om det ikke har skjedd noe i trådene, får ingen bedskjed om nye PM, og det står 0 Nye meldinger, selv om jeg har mange ulsete meldinger. Bruker sefølgelig nyeste Opera. Denne har jeg merket også. Bruker Firefox og IP Board-skinnet. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Ingen som har noen svar på problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Svaret er at problemene rundt dette er fikset for en del dager siden Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Svaret er at problemene rundt dette er fikset for en del dager siden Nei det er det ikke. Har fortsatt probemer med at jeg ikke blir informert om at jeg har uleste meldinger (PM) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Og jeg har fremdeles problemer med at Portal tråden ikke vil bli markert ulest. Er så irriterende. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvorfor blir poster av anonyme stadig stående med trådstarter "-felixersvart-" i oversikten, selv om det faktisk ikke er trådstarters(som alltid er gjest i tilfellene) nick? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Svaret er at problemene rundt dette er fikset for en del dager siden Nei det er det ikke. Har fortsatt probemer med at jeg ikke blir informert om at jeg har uleste meldinger (PM) Siden det tydeligvis er håpløst å få noe hjelp i denne delen, er det da noen som gidder å si meg hvor eller hvem jeg må spørre for å få noe hjelp? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har satt i gang et system for noen uker siden som skal holde orden på antallet uleste PMer, dog ser at det ikke oppfører seg som det skal, så det skal jeg sjekke opp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da har jeg gitt PM-telleren en ny overhaling, og uleste PMer-telleren skal gi rette tall i løpet av natten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg