Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) huff...dette var verre enn jeg hadde trodd...hvor finner jeg sata drivere og hvordan legger jeg dem inn når jeg ikke har floppy? har usb pinne, trudde jeg kunne bruke den? Endret 16. oktober 2007 av superjorn82 Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 må ikke bruke drivere for å installere XP på sata...bare å installere det.... det er om du skal sette opp i raid det. som regel Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 innstallasjonen finner ikke harddiskene mine i alle fall... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje du har ulovlig XP da? Finnes de i BIOS? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje du har ulovlig XP da? Finnes de i BIOS? Har ingenting med lovligheten på operativsystemet, idiotisk å bringe det opp.. Men Sata kontrolleren trenger nok driver, og i ditt tilfelle blir det å Slipstreame det inn i installasjons cd-en.. Har med hell brukt Nlite http://www.nliteos.com/ Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du sier dessverre ikke noe om hvilken PC du har, men ta en titt i BIOS og se om du finner en setting for "S-ATA translation" eller noe sånt. Enkelte laptop'r som f.eks, HP dc serien, har mulighet til å sette opp S-ATA som "P-ATA native mode" (husker ikke ordrett, lenge siden jeg fiklet med det) Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 hehe...tenk at jeg ikke skrev hvilken pc jeg har! har en toshiba x200...fant ingenting i biosen og har nå slipstreama en føkkings xp plate med sata drivere som sikkert var feil...ufattelig irriterende...får holde ut med vista en stund til...har gitt opp før øyeblikket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå