Witten Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har nettopp kjøpt ny bærbar Acer Aspire 5920G som tilfeldigvis hadde HDMI utgang. Så jeg kjøpte en HDMI kabel og koblet den sammen med tv, men tv får ikke noen signal fra dataen. Er det noe man må aktivere/konfigurere for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fn + F knappen som har bilde av en skjerm/Tv Lenke til kommentar
Witten Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Fn + F knappen som har bilde av en skjerm/Tv Har prøvd det, men fungerer fortsatt ikke. Noen som har prøvd med HDMI før og vet hvordan det fungerer? Skal det fungere med engang man kobler den til? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 skal være slikt, og TV'en setter du selvfølgelig på HDMI. Kan være du må inn i skjermkort instillinger og bestemme om du skal bruke Composite ut eller HDMI, men den skal vanligvis sirkulere alle TV/Data utganger med Fn + F(TV). Lenke til kommentar
Witten Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 skal være slikt, og TV'en setter du selvfølgelig på HDMI. Kan være du må inn i skjermkort instillinger og bestemme om du skal bruke Composite ut eller HDMI, men den skal vanligvis sirkulere alle TV/Data utganger med Fn + F(TV). Fikk det til å fungerer, var bare jeg som gjorde en noobish feil. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
robinho1981 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 skal være slikt, og TV'en setter du selvfølgelig på HDMI. Kan være du må inn i skjermkort instillinger og bestemme om du skal bruke Composite ut eller HDMI, men den skal vanligvis sirkulere alle TV/Data utganger med Fn + F(TV). Fikk det til å fungerer, var bare jeg som gjorde en noobish feil. Takk for hjelpen! jeg har akkurat samme problem med samme pc, hva var det du gjorde for å få det til? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 lurer også litt på det. Og er vet noen om lydklipp som testet 5.1 høyttalere eller hvordan man gjør det på vista 32-bit? Altså om de fungere som de skal. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Singh: dobbel klikk på høyttaler iconet i hjørnet, så merker du "playback" og instillinger..tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå