jaok2k3 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hei. jeg kjøpte nye deler fra netshop.no så bygget jeg den. den virket helt fint å jeg installerete drivere til alt osv. så når jeg la meg om kvelden slo jeg den ikke av. da jeg våknet dagen etter var PC-en av og reagerer ikke i det hele når eg trykker på "på-knappen" noen som har vet hva som kan ha skjedd? har tatt ut alle delene å satt de inn igjen men finner ingen feil.. HJELP =D Endret 16. oktober 2007 av stianstan Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du trenger en bedre emnetittel. Har du et gront lys pa HK? Hvilket HK har du? Lenke til kommentar
jaok2k3 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 ASUS M2N - E SLI dey grønne lyset lyser også Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Sikker pa du har festet pa-bryter-ledningen til riktig kobling pa hovedkortet? Lenke til kommentar
jaok2k3 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 ja, den gikk jo på første dagen. men så døde den =/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Men du tok den fra hverandre og satte den sammen igjen. Prov a reset CMOS, star hvordan du gjor det i brukermanualen. Lenke til kommentar
jaok2k3 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 jeg har sett, men finner ikke noen plass det står har prøvd å ta ud biosbatteriet men det hjelper ikke. vet du hvordan jeg kan jumpstarte psu'en ( crosair hx520W) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gron ledning og en svart. Bruk en binders. http://www.overclock.net/faqs/96712-how-ju...supply-psu.html Lenke til kommentar
jaok2k3 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 starter ikke.. men jeg har en 20pins psu liggende, kan jeg bruke den på 24pins hk får og teste om det er psu eller hk som har daua? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 mest sannsynlig ikke, du trenger i sa fall en eller annen overgang. Men hvis den ikke starter, kan du prove a male spenningen med et mulimeter eller voltmeter om du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå