Gjest -ingenOrgasme- Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei, Velger å bruke gjestefunksjonen fordi kamerater og venner vet hva jeg heter på forumet. Det jeg lurer på er hvorfor ikke dama mi får orgasme da vi har sex. Vi har pratet om det, og hun har aldri "kommet". Verken med andre hun har hatt sex med, eller med "seg-selv". Vi har prøvd finger/fingre, oral-sex og vanlig sex. Men det har ikke resultert i hva vi håpet på. Er det noen som har noen tips? Og hva kommer det av egentlig? Hvor ligger problemet? Takk for svar Lenke til kommentar
Retouch Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen ganger kan dette være at enten kan hun være litt usikkert, utrygg.. Hvor lenge har dere vært sammen? Kanskje hun bør føle seg mer trygg med seg selv? Har hun fått orgasme når hun har vær alene? Du kan jo spørre hva hun liker, du har jo mange muligheter.. Klitoris orgasme, G-punkt orgasme.. Alt ligger i hjernen. Så prøv forskjellige ting. Lenke til kommentar
Gjest -ingenOrgasme- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg skjønner. Hun sier hun er avslappet og det har jeg spurt om, har pratet sammen om det også. Vi har vært sammen nå i 4 måneder, kjent hverandre i flere år før vi ble sammen. Hun har aldri fått orgasme, ikke for seg selv heller. Hørt at det kan hjelpe, at man får det først for seg selv? Må bare forsøke og ikke stresse med det da. Kommer nok etterhvert Eller hva? Tar gjerne imot fler tips.. Thanks Lenke til kommentar
Retouch Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vel ja hun burde vel få det for seg selv først...kanskje hun ikke gidder med seg selv siden det kan ta litt tid? Om hun har lystp å orgasme så bør hun ta seg tid. Har du prøvd klitoris orgasme da? Det er ikke så vanskelig... Eller kanskje g-punktet? det hjelper mye. Lykke til Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå er det faktisk slik at slettes ikke alle kvinner får orgasme - ever. Det er bare slik naturen er. Det er ikke alle som kan få barn heller. Slik er det i denne verden - så det trenger ikke være noe problem som er årsaken - bare slik at det er sagt også... Lenke til kommentar
Gjest -ingenOrgasme- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Viste forsåvidt det. Men tenkte ikke helt i de baner. Håper ikke det er tilfellet da, for hennes del først og fremst.! Men det har seg jo sånn at hun "nesten" kommer. Kan det stemme i henhold til de som ikke får orgasme i det hele tatt som du sier? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan er helsen din? Er det sånn at du får kramper i beina sånn akkurat etter hun begynner å like morroa? Lenke til kommentar
Gjest -ingenOrgasme- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan er helsen din? Er det sånn at du får kramper i beina sånn akkurat etter hun begynner å like morroa? Helsen min? Kondisjonen tenker på? Er ganske så utholdene når det gjelder sengeaktivitetene vil jeg si. Også hvor lenge jeg holder sånn før jeg kommer til "toppunktet". Har aldri opplevd noen kramper egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå