Ruggerull Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Har noen noen tips om noen bra Hodetelefoner til ipod nano (4GB) Det jeg vil ha er: God lyd kule. Bør ikke lekke ut lyd. Bra bass. Helst ikke så altfor dyre. Men bare kom med noen bra så skal jeg se på det. Helst brukelig til mobil, men dette er ikke ett must. Kan dere vær så snill å hjelpe meg? Noen som har due å si om SKullcandy? Endret 17. oktober 2007 av Pasken Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Koss Porta Pro er alltid en vinner i "ikke alt for dyrt" klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Koss Porta Pro er alltid en vinner i "ikke alt for dyrt" klassen. den er da altså stikk i strid med absolutt alle kriteriene hans Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ok? Porta Pro har, bra bass, lekker ikke for mye, tåler en trøkk... Ok, de ser ikke direkte kule ut, men duger til mp3, PC bruk og mobil bruk, hadde brukt dem selv om det var mulig og koble de til iPhonen... Lenke til kommentar
KFL109 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Porta Pro (...) lekker ikke for mye, Er det ikke disse "alle" på T-banen bruker? I så fall er det vanskelig å tenke seg noe som skulle lekke mer. Av og til har jeg følelsen at PortaPro-brukerne har på seg høyttaler i stedet for hodetelefoner. Endret 16. oktober 2007 av Best_uten_ball Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 En vakker dag skal jeg gå på portapro jakt med luftgevær :/ Men uansett, folk som ikke vet forskjell på åpne og lukkede hodetelefoner burde pelle seg vekk fra å gi råd... Åpne hodetelefoner lekker, lyd, de er designet for å gjøre det fordi åpen konstruksjon gir bedre lyd enn lukket. Av billige lukkede hodetelefoner har du px200, hd202, k81dj/k518dj, k26p ++. HD202 har jeg selv, satans mye bass men ikke spesielt god lyd, men de isolerer mer enn noen av de andre jeg lista opp... Villa kanskje gått for k518dj om du takler 500 kr, de burde dekke alle kravene. Lenke til kommentar
Ruggerull Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk for hjelpen =) Jeg skal ta en kikk, men kom gjerne med flere tips! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fatal1ty til kr 448,- på Datakjeden eller Creative HS-600 til ca. 350,- Lenke til kommentar
Ruggerull Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk tipset Noen som har noe erfaring med skullcandy? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 adlri likt scullcandy men jeg er kresen, spør noen du kjenner om de har et som du kan få teste.. har selv et deep bass headsett fra clas olson til 250,- litt fattig på kvalitet men liker bass vibrations.. =) eller konge headsett! Lenke til kommentar
Ruggerull Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk for tipset det er bare det at de er rå xD Men jeg kjenner ingen som har skullcandy. Men skal snart til byn kan ta en titt innom Clas Olson da =) Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hvis du liker bass burde du holde deg unna Skullcandy. Eller rettelse: Hvis du liker generelt god lyd burde du holde deg unna Skullcandy. Har hørt at noen av de portable modellene visstnok skal stoppe så høyt som på 100 Hz. Endret 25. oktober 2007 av dir3 Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har noen noen tips om noen bra Hodetelefoner til ipod nano (4GB)Det jeg vil ha er: God lyd kule. Bør ikke lekke ut lyd. Bra bass. Helst ikke så altfor dyre. Men bare kom med noen bra så skal jeg se på det. Helst brukelig til mobil, men dette er ikke ett must. Kan dere vær så snill å hjelpe meg? Noen som har due å si om SKullcandy? Hvor mye er "Helst ikke så altfor dyre"? Lenke til kommentar
Ruggerull Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Har noen noen tips om noen bra Hodetelefoner til ipod nano (4GB)Det jeg vil ha er: God lyd kule. Bør ikke lekke ut lyd. Bra bass. Helst ikke så altfor dyre. Men bare kom med noen bra så skal jeg se på det. Helst brukelig til mobil, men dette er ikke ett must. Kan dere vær så snill å hjelpe meg? Noen som har due å si om SKullcandy? Hvor mye er "Helst ikke så altfor dyre"? Bare si navna så skal jeg skjekke pris =) Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Hehe, ok. Da kommer jeg med et par anbefalinger som på ingen måte er veldig billige, men om du tar deg råd til det så skal de være verd investeringen. Hvis du har en Hifiklubben i nærheten så ville jeg spurt om de har mulighet til å bestille en Denon D2000 sånn at du kan prøve dem, jeg har ikke testet dem selv, men jeg bruker modellen over, og de skal være veldig like på lyd. De har relativt mye, men også god og presis bass, en hel haug med detaljer. Den eneste egentlige svakheten er at lydbildet (da tenker jeg på følelsen av avstand til instrumentene) blir litt lite i forhold til prisen, men jeg har ennå ikke funnet lukkede hodetelefoner som takler det veldig bra. Disse er ikke noe særlig å bruke utendørs, da de er veldig lette, vedlig behagelige, og da heller ikke sitter så godt på hodet. Jeg er litt usikker på prisen, men jeg tror de ligger på rundt 2-2500. En annen hodetelefon, som er veldig bra, har haugevis med bass, god lyd, og blir anbefalt mye også her på forumet er Beyerdynamic DT 700 Pro, jeg bruker de på jobben, og de isolerer ekstremt bra, og sitter såpass godt at de nok kan brukes i bevegelse (men det ser jo litt spesielt ut å gå rundt med de på hodet). Disse koster rundt 1800 kroner hos Digitalimpuls, men du kan sikkert få den litt billigere andre steder. For en perfekt (synes jeg i alle fall) portabel løsning, så kan du kjøpe et par Sennheiser HD25-1 II. Pass på at det er typen med todelt bøyle, det finnes to typer med nesten samme navn, og denne skal være mye bedre (jeg har ikke testet begge). Denne isolerer veldig godt, kan greit brukes direkte fra en bærbar spiller (blir jo bedre med en liten forsterker) og har egentlig velig artig lyd. Jeg synes disse ser veldig morsomme ut, men jeg kan tenke meg at de ikke passer helt inn i alles stil Disse koster 1600 kroner hos FotoVideo, og de kan kanskje være litt vanskelige å få tak i andre steder. De er egentlig ment for bruk med kamerautstyr så vidt jeg vet. Noen linker: Denon: http://www.denon.co.uk/site/frames_main.ph...ail&Pid=315 Beyerdynamic: http://www.hardware.no/tester/lyd/seks_hodetelefoner/40114/3 Sennheiser: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/502188 Edit: Ah, ser du skriver "helst brukbare til mobil", det tollket jeg som "helst bærbare, men ikke så nøye", ikke "helst brukbare til mobiltelefon"... da faller vel et par av forslagene mine ut... sårri Endret 27. oktober 2007 av Sinsen Lenke til kommentar
Deem Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Creative HQ-1700 De ble best i test i DENNE TESTEN og slo PortaPro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) For en perfekt (synes jeg i alle fall) portabel løsning, så kan du kjøpe et par Sennheiser HD25-1 II. Pass på at det er typen med todelt bøyle, det finnes to typer med nesten samme navn, og denne skal være mye bedre (jeg har ikke testet begge). Denne isolerer veldig godt, kan greit brukes direkte fra en bærbar spiller (blir jo bedre med en liten forsterker) og har egentlig velig artig lyd. Jeg synes disse ser veldig morsomme ut, men jeg kan tenke meg at de ikke passer helt inn i alles stil Disse koster 1600 kroner hos FotoVideo, og de kan kanskje være litt vanskelige å få tak i andre steder. De er egentlig ment for bruk med kamerautstyr så vidt jeg vet. *nikke* tror forøvrig hd25-1 er billigmodellen med dårligere lyd, mens hd25 er den gode, litt dyrere. men er ikke 100% sikker Endret 27. oktober 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror HD25-SP er billigversjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 ah ja det kan stemme Lenke til kommentar
Ruggerull Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Takk for mange tips =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå