Krankemot Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Har en oppgave på skolen hvor vi skal ta ett bilde, og i tillegg til bilde skal det medhøre en lydhistorie på minimum ett minutt. Det skal legges vekt på lyssetting i fotodelen. jeg sliter med å finne en god idé til bilde, enten gå det ikke ann å lage en god lydhistorie bak det, ellers så er det praktisk ugjennomførbart for meg. Bildet skulle egentlig vært levert i dag. Og jeg hadde egentlig ikke tenkt til å spørre om hjelp her, men nå må jeg krype til korset, og be om litt kreativ hjelp fra dere. Hvis dere lurer på mer ang. oppgaven så abre spør, jeg begynner å bli ganske desperat. Mvh. Snorre Endret 16. oktober 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så nettopp på nyhetene. Hva med et bilde av en kjent "dødsstrekning" av en vei i nærheten? Finne et objekt du kan belyse, for eksempel en rose eller lignende. Lydsporet kan muligens være noen valgløfter om bedring av veinettet i området. Jeg bodde tidligere rett ved siden av "dødsstrekningen" av e18 i vestfold, noe jeg brenner for hvertfall. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ta bilde av et grantre og fortell livshistorien til treet. Evnt. jeg person fortellerstemme. Bland inn historiske elementer som f.eks 2.verdenskrig, etterkrigstid eller andre ting. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hmm, gode ideer begge to... Tusen takk. Men jeg glemte å si, det ikke skulle være mer enn 15 sekunder voiceover eller dialog i oppgaven. Alle ideer, får meg til å tenke litt videre Igjen, takk. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hmm, gode ideer begge to... Tusen takk. Men jeg glemte å si, det ikke skulle være mer enn 15 sekunder voiceover eller dialog i oppgaven. Alle ideer, får meg til å tenke litt videre Igjen, takk. På 15 sekunder hadde jeg valgt et dikt og tatt bilde etter på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå