MarKra Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Takk for at du tar deg tid til å lese innlegget mitt Spørsmål: På mange nettsider får man opp en "pop-up" som viser et bilde når du har trykket på det. Denne "pop-upen" er ikke et eget vindu, men ligger oppå nettsiden i samme vindu om du forstår hva jeg mener. Her er et eksempel: Mozilla - Klikk på et av bildene på denne siden for å se hva jeg mener. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få et lignende script på min egen side. Håper noen kan hjelpe meg Endret 18. oktober 2007 av Scorix Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Mozilla bruker http://jquery.com/demo/thickbox/ ser det ut til, håper det hjelper Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Et annet script som ogsa er greit a bruke er LightBox Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 å spørsmålet er? Hehe, glemte visst det ja Lurte bare på hvordan jeg kan få et lignende script selv. Trenger ikke være akkurat som hos Mozilla, det Facebook bruker ser for eksempel ikke så værst ut. Takk til dere som har svart Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette er et av de lettere og bedre Lightbox-scriptene: Slimbox Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette er et av de lettere og bedre Lightbox-scriptene: Slimbox Jeg har veldig god erfaring med slimbox. Lett å implementere og får bildegalleri til å fremstå som litt mer fancy Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Alt dette ser veldig bra ut! Likte Slimbox veldig godt, men jeg skal undersøke dem nærmere å finne ut hvilken jeg skal bruke. Tusen takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå