Gå til innhold

Hvordan deo bør jeg kjøpe.


JFM

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en gutt på 16år. Jeg svetter jævlig under armene. Alle deodorantene jeg har prøvd varer så kort 

 

Hvordan deodorant bør jeg kjøpe?

-Helst ikke noe svine dyrt.

-Bor på landet så har ikke tillgang til alle disse store butikkene

 

Kanskje kan jeg bruke en "Rema1000"-deo?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste om noe i nyeste FHM som kanskje kan være av interesse :) "Balla Powder. Sannsynligvis er ikke dette talkumet navngitt i Norge, men det er likevel et perfekt navn. Pudderet forhindrer nemlig svette baller, såvel som klamme føtter, rumpe, armhuler osv. Det har en naurlig, god lukt, og en mild smak som ikke hindrer noen blowjob."

Lenke til kommentar

Sterilan har en luktfri deo. som inneholder rundt 2% aluminiumkolorid, altså ikke noe sterke saker, men den fungerer veldig bra for meg. Jeg har aldri hatt problemer med mye svette, men den forhindrer dårlig lukt ganske effektivt.

 

Jeg anbefaler luktfri deo. for å ikke ødelegger for annen parfyme. Det er litt stress å ha deo som matcher l'eau de toilette hele tiden.

 

PS! ingen anelse om hvordan det staves etter 5 år med fransk på skolen. :S

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Motvirk lukt med lukt?

 

Kjøp en roll-on deo med ganske sterk lukt. Hugo Boss, Armani, Van Gils feks lukter ganske "markant", og de fleste lukter veldig godt.

 

Svetter ikke så mye, men bruker Van Gils Between Sheets. Dusjsåpe kombinert med deo lukter GODT og lenge. Koster vel 200-300 for en pakke med dusjsåpe og deo, varer i en måned eller noe..

 

[qoute=Daehli]Jeg anbefaler luktfri deo. for å ikke ødelegger for annen parfyme. Det er litt stress å ha deo som matcher l'eau de toilette hele tiden.

 

Eller bare ha "hele" settet. Dvs parfyme, dusjsåpe og parfyme i samme serie..

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Hvis du har et problem med svette under armene så finnes det jo deodoranter som "Stop 24" eller "Aliminiumsklorid 24%"

 

Disse deodorantene vil gjøre at du ikke svetter under armene. Altså "holde" svetten inne.

 

Hvis du har et problem med svette er jeg redd dette er en få ting på markedet som faktisk duger.

Det funker på alle jeg kjenner, inkludert meg.

119 spenn på apoteket.

Vanlig roll-on stick fra Natusan o.l vil være virkningsløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...