marw_the_big_headed_rhino Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 OK, forferdelig dårlig forklaring. Skal forsøke å forklare meg nærmere. Jeg har et bilde der jeg gjerne vil sette meg selv lengre inn i bakgrunnen. Noen som har en god forklaring, eller har en tutorial på dette? Marw Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er du allerede på bildet, og vil flytte deg selv lenger bak? I så fall kommer dette til å bli utrolig vanskelig. Hvis du har bildet av deg selv på et eget bilde blir det betydelig lettere. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du forklarer litt dårlig her ja. Kaster meg på tbotrqual's spørsmål jeg. Du har ikke et bilde å vise til? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har et bilde av dama. Midt i bildet står hun ved siden av en steinsøyle. Jeg vil gjerne plassere meg ved siden av henne, gjerne delvis skjult av steinsøylen. Å klippe meg ut av et bilde, er ikke noe problem. Problemet er å sette meg inn midt i bildet, delvis skjult bak en steinsøyle. Håper det ble en litt bedre forklaring. Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 I Photoshop: Klipp ut steinsøyla og lim inn igjen i et nytt layer. Deretter legger du det utklipte bildet av degselv som et layer under den utklipte steinsøyla. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ikke verre enn det? Hva med å tilpasse det på en ordentlig måte? brb -prøve Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vil selvfølgelig være litt problem med farger og lys/skygger i tillegg til størrelsen som kanskje må fikses litt på ja. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ingen som vet om en god tutorial for å få dette til uten at det ser helt for jævlig ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå