oletider Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) i dag etter skolen reiste jeg får å hente bilen jeg skal bruke når jeg blir 18 og får lappen:) en 1982 modell volvo 242, just runda 200tusen og byttet motor som just er gått 150 tusen. motoren som er satt inn er en B230e, elektronisk innsprøytning på 131hk:) har allerede vært og bestilt nye kanaler og hjulbuer bak til bilen. skal begynne på dette i helgen. det står bilstein dempere og lesjafjørs senkesett på bilen som er halvt år gammalt. blått r-sport interiør. luisi ratt. og nesten nye fondemetall felger. det første jeg skal gjøre med den er og skifte kanaler og hjulbuer. muligens bytte venstre forskjerm. bytte for fanger(har liggende). nye baklykter, sånne som er litt breiere og finere .også sandblåse begge dørene så jeg sliper å få tak i nye dører etterhvert. får er hvis vanskelig å få tak i det nå får tia. ellers ikke stort. sende den på eu kontroll å se hva som må fikses å fikse dette. etter EU. senke ennå mer. å sveise sperre. bare spørre å grave hvis dere lurer på noe, lov å komme med tips også bilder: Endret 16. oktober 2007 av oletider Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det 3. eller 4. bilen "du skal ha når du blir 18" ? Neida, nå må da heller drite i den, bruk den som bruksbil, til den faller fra hverandre, og konsentrer deg om å pusse opp opelen heller! Vist ikke kommer jeg snart å stjeler den! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ser grei ut den. Ser ut som det er litt å plukke med- men det er jo ikke noe problem om du liker det og har verktøy til diverse. Lenke til kommentar
oletider Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 er ferdig med å byte kanaler og sveise hjulbuer nå. skal bare sparke litt og lakke litt. skal bare bruke den som førstebil, herje litt med å slikt. nikk0: kommer en i morgen å ser på opelen:P Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Neeeei! Du må jo ikke selge Opelen! Du kan jo sende den inn til meg!? Lenke til kommentar
oletider Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 skal faen ikek sende den noen plass, betaler du godt nokk får du den, tviler på det blir salg, men er så jævla surt å ha den ståans over vinteren. får jo ikke noe varme i den garasjen uansett så får ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå