Gjest medlem-105082 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Hei. Beklager hvis dette er tatt opp en del ganger før, men trenger litt hjelp her. Prøver å få Gmail i Windows Live i Vista. Skal prøve så godt jeg kan å forklare problemet. Dette har jeg gjort: 1. Aktivert POP i Gmail 2. Åpnet Windows Live og trykekt "legg til ny konto" 3. Skrevet inn visningnavn (mitt navn) 4. Skrevet inn min gmail adresse. 5. Under POP3 har jeg skrevet pop.gmail.com og under SMTP har jeg skrevet smtp.gmail.com. 6. Så måtte jeg skrive inn Gmail brukernavnet og passord og trykket fullfør. Så kommer denne feilen opp som vist i bildet. Hva har jeg gjort feil? Endret 16. oktober 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 På brukernavn, har du skrevet hele e-post adressa di`? f.eks. [email protected]? Det må du gjøre. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du har ikke sikker tilkkobling (SSL) på POP3 og SMTP. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 På brukernavn, har du skrevet hele e-post adressa di`? f.eks. [email protected]? Det må du gjøre. Ja, jeg har skrevet hele epost adressen min Du har ikke sikker tilkkobling (SSL) på POP3 og SMTP. Hvordan får jeg sikkertilkobling - SSL - på POP3 og SMTP? Har ikke så mye greie på slikt. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg kjenner ikke til Windows Mail, men du må i innstillingene til kontoen og endre der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fikk det til Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå