Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gir samboeren søvnproblemer

Gjest Fortvilet_ung_mann

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet_ung_mann

Hei alle sammen,

Jeg har de siste månedene plaget samboeren min i søvne ved at jeg ofte dunker borti henne i løpet av natten slik at hun våkner, eller ubevisst stjeler dyna hennes mens min egen havner på gulvet. Som dere kan tenke dere, fører dette til at hun blir svært fortvilet på morgenen når hun skal på skolen fordi hun rett og slett har våknet flere ganger i løpet av natten på grunn av meg.

Selv sover jeg som en stein, og vet ikke hvordan jeg har oppført meg i løp av natten før jeg våkner dagen etter.

Er det noen av dere som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet?

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Fortvilet_ung_mann
Skaff deg sengekant som står opp ved siden så dyna ikke detter ut :)

Vi prøvde faktisk å flytte sengen inn til veggen for å se om det hjalp, men da hadde jeg klart å krølle hele dynen sammen inntil veggen, og likevel stjålet dyna til samboeren... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet_ung_mann
Kan jo i verste fall prøve å sove i hver sin ende. :p

Vi prøvde dette i forrige uke faktisk, men det endte opp med at jeg hadde sparket borti skulderen hennes i løpet av natten. Vi kommer nok ikke til å prøve det igjen, for det var enda godt at jeg ikke traff ansiktet.

Er den eneste metoden at vi sover hver for oss? Vi har kun en seng, så da ender det opp med at jeg sover på sofaen, og hun i sengen - men dette er en løsning hverken hun eller meg kan tenke seg.

Lenke til kommentar

Hva er galt med køyeseng da? inv_biggrin.gif
Kan jo bli spektakulær sengekos av det inv_biggrin.gif

Hva med å ha 3-4 dyner på senga? tongue.gif

Ser for meg at han stjeler den første så tar hun en ny en. Så stjeler han pokker meg den igjen rolleyes.gif

Hmm, antar det å sove på sofaen ett par dager så prøve igjen kan prøves. Evt som noen sa tidligere at du sover med en dame og ser om samme problemet oppstår. Kan da mistolkes som om at du ender på sofaen uansett hvis du ikke sier ifra (ph34r.gif) da ja men det må jo prøves!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...