Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herregud jævla attention whore. Hvorfor kan ikke bare hele verden ignorere henne og den patetiske nervøse latteren og overdramatiske grimasene hver gang hun blir dradd rundt lillefingeren av kritikere.

 

Tuller du? Jeg elsker Coulter, det finnes ingen intet annet menneske i verden som klarer drive opp den samme selvrettferdige harme i meg som henne. Jeg har ikke lest noen av bøkene hennes ennå, dessverre. Jeg har planer om å lese Godless bare fordi det får meg til å føles som den mest reflekterte, tolerange personen i verden.

 

Litt mer on topic: Jeg håper veldig sterkt at Oboma vinner, om ingen annen grunn enn av ren nyskjerrighet om hva slags forandringer han ville kunne klare bringe til statene.

Lenke til kommentar

Santorum prøvde i 2006 å overbevise den amerikanske befolkningen om at Saddams masseødeleggelsvåpen hadde blitt funnet i Irak. Dessverre viste det seg å være ødelagt sennepsgass fra Gulf-krigen i 1991. Nå er han ikke senator lenger.

 

Link:

Endret av Spenol
Lenke til kommentar

Historien viser oss at det må en demokrat til for å redde økonomien i USA. Hver gang det kommer en republikaner som prøver seg med skattelette for å få fart i økonomien, ender det med økonomisk kollaps. Tallene er ganske klare - veksten på børsene og i brutto nasjonalprodukt for USA gjennom 1900-tallet og fram til idag er vesentlig større under demokratiske presidenter, enn republikanske. De fleste bear-markeder og økonomiske kriser har derimot skjedd under republikanske presidenter.

 

Link: http://www.slate.com/id/2071929

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...