Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
McCain hadde en tale for noen dager siden hvor han kunne love flere kriger. Han sa ikke hvem de skulle krige mot, men han kunne lov at krig skulle de få. I tillegg har han innrømt at økonomi er noe han ikke skjønner seg noe særlig på. Flott fyr.

Her må du nesten komme med en kilde...

 

Romney bytter meninger oftere enn han bytter de spesielle mormonerunderbuksene sine. Ingen av de republikanske kandidatene er å foretrekke. En gjeng med ignorante, fascistiske, teokratiske, empatiløse drittsekker hele gjengen, bortsett fra Ron Paul.

Javelja? Fascistisk? Du må nesten begrunne det også.

Lenke til kommentar
McCain hadde en tale for noen dager siden hvor han kunne love flere kriger. Han sa ikke hvem de skulle krige mot, men han kunne lov at krig skulle de få. I tillegg har han innrømt at økonomi er noe han ikke skjønner seg noe særlig på. Flott fyr.

Her må du nesten komme med en kilde...

Ja, for dette er jo sånt jeg sitter å lyver om for min egen fornøyelse. Viktig med kilde på absolutt alt. Men har har du den allikevel:

http://rawstory.com/news/2007/McCain_strai...e_war_0127.html

 

Romney bytter meninger oftere enn han bytter de spesielle mormonerunderbuksene sine. Ingen av de republikanske kandidatene er å foretrekke. En gjeng med ignorante, fascistiske, teokratiske, empatiløse drittsekker hele gjengen, bortsett fra Ron Paul.

Javelja? Fascistisk? Du må nesten begrunne det også.

Bl.a patriot act og oppheving av habeas corpus. Personlig frihet står ikke sterkt i USA lenger.

Lenke til kommentar
Kapitalisten: kan du fortelle meg hvem av republikanerne du ville ha stemt på, og begrunne hvorfor.

Mitt Romney. Fordi jeg støtter hans syn i de aller fleste saker. Spesielt for å få USA økonomisk på fote igjen, som jeg ser på som den viktigste oppgaven for den kommende presidenten.

 

Mitt Romney - Issues

 

Economy stimulus plan

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar
McCain hadde en tale for noen dager siden hvor han kunne love flere kriger. Han sa ikke hvem de skulle krige mot, men han kunne lov at krig skulle de få. I tillegg har han innrømt at økonomi er noe han ikke skjønner seg noe særlig på. Flott fyr.

Her må du nesten komme med en kilde...

Ja, for dette er jo sånt jeg sitter å lyver om for min egen fornøyelse. Viktig med kilde på absolutt alt. Men har har du den allikevel:

http://rawstory.com/news/2007/McCain_strai...e_war_0127.html

Selvfølgelig er det nødvendig med kilde på alt man slenger ut og ikke kan forvente at alle har fått med seg.

 

Sitat John McCain:

I'm sorry to tell you, it's going to be other wars.

 

Ser virkelig ikke problemet med denne uttalelsen. Du er vel ikke såpass naiv at du trodde at det ble slutt på krig bare Bush er borte, vel?

Lenke til kommentar
McCain hadde en tale for noen dager siden hvor han kunne love flere kriger. Han sa ikke hvem de skulle krige mot, men han kunne lov at krig skulle de få. I tillegg har han innrømt at økonomi er noe han ikke skjønner seg noe særlig på. Flott fyr.

Her må du nesten komme med en kilde...

Ja, for dette er jo sånt jeg sitter å lyver om for min egen fornøyelse. Viktig med kilde på absolutt alt. Men har har du den allikevel:

http://rawstory.com/news/2007/McCain_strai...e_war_0127.html

Selvfølgelig er det nødvendig med kilde på alt man slenger ut og ikke kan forvente at alle har fått med seg.

Det er ikke alltid like lett å holde styr på hvor man leste om forskjellige ting for så å sitte å søke opp kilder for alt man skal si i hver eneste post. Du har tross alt muligheten til å bruke google du også.

 

Sitat John McCain:
I'm sorry to tell you, it's going to be other wars.

 

Ser virkelig ikke problemet med denne uttalelsen. Du er vel ikke såpass naiv at du trodde at det ble slutt på krig bare Bush er borte, vel?

Jeg tror ikke at USA har vært i sin siste krig for alltid nei. Men du er vel ikke såpass naiv at du tror det var det han mente med den uttalelsen?

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å ta innover meg en mann som synes å fortsette med harde sanksjoner, politisk isolasjon og vil bygge opp militæret enda mer i hjemlandet. Samt holde på patriots act eller kanskje gå enda lengre som noen av de minnet meg om.

 

Han vil kutte masse skatter. Fantastisk. Enda mer skattelette, spørs hvor mye de klarer å gå i pluss på den planen.

Lenke til kommentar

Den elendige amerikanske økonomien vil bli et kjempeproblem for begge sider. Når Obama roper "we can change it", så lurer jeg på om det ikke egentlig er for sent. Fikk man ikke til healt-care til alle mens USA gikk godt økonomisk, blir det vel umulig nå.

 

Jeg bare venter på det store børs-cracket, tror ikke det er lenge til heller.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Mobbet McCain deg i skolegården når du var liten, Pricks? Du virker jo nesten sur...

Nei, jeg er bare alergisk mot løgnere.

 

Har du forøvrig bestemt deg for hvem du håper blir president? Tipper at du er en liten Ron Paul ;)

Nei. Jeg vet faktisk ikke. Jeg mener faktisk at ingen av republikanerne bør bli president. De er livsfarlige idioter alle sammen. Ron Paul har ingen sjanse uansett.

 

Romney er en religiøs fundamentalist av en drittsekk som jeg håper aldri kommer i nærheten av det hvite hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...