Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meinar faktisk eg og.

Hvorfor?

 

Fordi han er demokrat.

 

Hva slags grunn er det? At han er demokrat betyr ikke at han er en mindre kvalifisert en Palin, da dette handler om hva personene faktisk kan utrette og hvor erfarne de er, og ikke hva personene mener og tror. Bare se på talene til McCain, bare vasepjatt. Talene til Obama derimot, de ligger det stil og godt innhold over. Palin er det ikke verdt å nevne en gang, verre en det skal du lete lenge etter.

 

Min mening.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Meinar faktisk eg og.

Hvorfor?

 

Fordi han er demokrat.

 

Hva slags grunn er det? At han er demokrat betyr ikke at han er en mindre kvalifisert en Palin, da dette handler om hva personene faktisk kan utrette og hvor erfarne de er, og ikke hva personene mener og tror. Bare se på talene til McCain, bare vasepjatt. Talene til Obama derimot, de ligger det stil og godt innhold over. Palin er det ikke verdt å nevne en gang, verre en det skal du lete lenge etter.

 

Min mening.

 

Å ha meiningar som demokratane kvalifiserar deg på den nederste delen av dummheitsskalaen.

Lenke til kommentar
Å ha meiningar som demokratane kvalifiserar deg på den nederste delen av dummheitsskalaen.

 

Interessant utsagn du kommer med. Kan du fortelle meg hvorfor det er slik at hver gang USA har blitt krøstet nedi gjørma, er det en republikaner sin feil; og hver gang landet har kommet seg på bena igjen er det på grunn av en demokrat?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Man ber om at McCain skal vinne, Gud sier nei. I stedet for å lære av dette, så sier de at man skal be mer. Kanskje på tide å slutte å kødde med Guds plan, folkens. Han hørte at dere ba om å få McCain, han svarte nei. Respekter det, crazy Jesus-folk.

 

Sjølv om eg ikkje er kristen:

Gud vill ikkje tukle med tankane fol har og kva dei stemme.

Han har gitt menneske fri vilje.

Lenke til kommentar

Nåer det forsåvidt ikke urimelig i et polarisert politisk system som det amerikanske å mene at kvalifikasjoner har noe med poltisk ståsted å gjøre. Jeg tipper at spør du et representativt utvalg av Frps og Rødts velgere hvem som er mest kvalifisert av Siv Jensen og Torstein Dahle så får du svar som følger de politisk skillelinjene også.

 

Det hjelper lite at en politiker har talegaver dersom du tror at vedkommende vil kjøre nasjonen i grøfta. Det har ikke noe med formelle kvalifikasjoner slik man definerer det i andre yrker å gjøre, men "evnen til å få jobben gjort". Og det avhenger i høyeste gra av hva du mener jobben er.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Bedre enn å stjele alle pengane mine ivertfall.

 

Du mener skatt er tyveri?

 

Ja, 1/10 av pengane blir jo brukt til å fyre opp i ovnen hoss dei som krever inn skatten.

Kvifor skal eg betale for dei?

Lenke til kommentar
De mener at Palin er mer kvalifisert enn Obama, faktisk.

 

Meinar faktisk eg og.

AAAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA

 

Explain to me how that enhances your foreign policy credentials.

 

—Katie Couric

 

Well, it certainly does.

 

—Sarah Palin, rhetoric master

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ubsUQKd9c7c...com/Sarah_palin

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZUhRrzK6p0g...com/Sarah_palin

 

 

srsly.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
De mener at Palin er mer kvalifisert enn Obama, faktisk.

 

Meinar faktisk eg og.

AAAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA

 

Explain to me how that enhances your foreign policy credentials.

 

—Katie Couric

 

Well, it certainly does.

 

—Sarah Palin, rhetoric master

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ubsUQKd9c7c...com/Sarah_palin

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZUhRrzK6p0g...com/Sarah_palin

 

 

srsly.

 

Bedre å faktisk ha ein meing om ting enn å sei change.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...