Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så viktig. Det viktige er å velge en svart mann neste gang også, helt til robert blir nødt til å heie på den svarte kandidaten for å opprettholde ryktet sitt som den tradisjonelle.

 

Man kan nevne at Woodrow Wilson styrte landet fra sengen i 280 dager etter et slag. Det er vel rimelig handikappet?

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Rasisme, robert, det er sånn som du driver med. Sånn som spiller på hudfarge. Dette er i verste fall diskriminering.

Ja, for alt annet jeg har skrevet om Obama er det jo ingen som leser.

 

Det finnes saklige begrunnelser for og ikke like Obama og for det tredje har jeg aldri sagt at jeg ikke ville stemt på han ene og alene pga. hudfarge.

 

Begrunnelsen er at han er fra feil parti, med feil verdier. Han er ikke rett mann for jobben, samme hvor svart han er. Men som jeg også har sagt frykter jeg at han vil prioritere de svarte i Amerika og ikke den jevne hvite arbeider familie.

 

Stemmer ikke på Demokratene uansett. Dessuten har jeg til gode og se noen gode holdepunkter for at Obama er sett mann for jobben. Jeg tror han vant nye pga. flaks og politisk korrekthet.

 

Han har ikke erfaringen, han mangler lederskap, han har vært vinglete i utenrikspolitikken og han fremstår som en opportunist som har hatt veldig flaks for og komme der han nå er.

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar

Og flaks er det ingen rot i, ei heller den politiske korrektheten, hva har egentlig politisk korrekthet med det å gjøre? Mannen er en mektig retoriker, han har karisma, han fenger og han virker imøtekommende til verden og vil få USA på rett spor. Derimot sa du at du ikke kunne tenke deg å stemme på en mørkhudet og virker ikke som du klarer å se forbi hudfargen egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...