Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Men du har fortsatt ikke svart på: "men robert du sa "Folk stemmer på han bare fordi han er svart" også sier du "jeg hadde hatt problemer med og stemme på en som var svart" dvs du ville stemet på McCain fordi han var Hvit. så hva er forskjellen?"

Jeg er Republikaner og ikke Demokrat, det er forskjellen.

 

Du sa at du ville hatt problemer med å stemme på en som var svart. Det har ikke noe med republikaner eller demokrat å gjøre. Det har noe med rasisme å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du har fortsatt ikke svart på: "men robert du sa "Folk stemmer på han bare fordi han er svart" også sier du "jeg hadde hatt problemer med og stemme på en som var svart" dvs du ville stemet på McCain fordi han var Hvit. så hva er forskjellen?"

Jeg er Republikaner og ikke Demokrat, det er forskjellen.

 

Hvis republikaneren hadde vært svart da, og demokraten hadde vært hvit?

Lenke til kommentar

Kanskje ta en poll om hva som kommer til å bli de viktigste tingene Obama må ta tak i? Ulike "scenarioer" iforhold til hvordan han kommer til å gjøre det som president. Det er veldig greit å ha en slik tråd som dette som kan oppsummere hele greiene fremfor at det startes småtråder rundt diverse aspekter (slik som skjer nå).

Lenke til kommentar
Men du har fortsatt ikke svart på: "men robert du sa "Folk stemmer på han bare fordi han er svart" også sier du "jeg hadde hatt problemer med og stemme på en som var svart" dvs du ville stemet på McCain fordi han var Hvit. så hva er forskjellen?"

Jeg er Republikaner og ikke Demokrat, det er forskjellen.

 

Bra at du ikke representerer for de fleste republikanerene.. Du får til å høre ut som at republikanerene er imot svartinger. Synd, men sant at det finnes endel republikanere og ellers andre folk som setter hudfarge foran politikken.

 

 

Min stemme hadde gått til McCain, ikke fordi han er hvit men politikken hans.

Lenke til kommentar
Presidenten har alltid vært en hvit mann, og skal alltid være det. Det er ikke rasisme, men konservatisme.

 

Dummeste jeg har hørt. Hvis det er det du legger i konservatisme, så burde george washington fortsatt være president i USA. Det er ikke noe mulighet for å komme bort fra at "Jeg ville ikke stemt på han fordi han er svart", er rasisme.

Lenke til kommentar

Å bedømme en man ut etter hudfarge er det mest latterlige som finnes og i 2008 burde man ha såpass mye omløp i toppetasjen til å skjønne hvor idiotisk det egentlig er.

 

Tror Obama blir å gjøre en god jobb som USA's president, bare gi han litt tid til å bli varm i trøya. Bush har gjort forferdelig mye rart og gitt oss veldig god humor i tilegg, egentlig litt synd at den tiden er over, men things change.

Lenke til kommentar
Robert er jo Republikaner, som innebærer at han er ganske konservativ.

Presidenten har alltid vært en hvit mann, og skal alltid være det. Det er ikke rasisme, men konservatisme.

 

Er det ikke slik du tenker?

 

 

Jo, som jeg har påpekt lenge.

 

Da må jeg få lov til å spørre hvorfor det skal fortsette å være slik, at presidenten skal være hvit..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...