Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe han ikke blir skutt før den tid da.

Finnes det flere slike da?

 

1225144845730_661.jpg

 

Trodde de ville dø under Obama-angrepet

De to unge mennene som ville drepe presidentkanditat Barack Obama, trodde ikke de ville klare det, men regnet selv med å dø i forsøket. Som offer nummer 89 i en serie av drap skulle Barack Obama bli kronen på verket for Daniel Cowart (20) fra Tennessee og Paul Schlesselman (18) fra Arkansas. Først skulle Cowart og Schlesselmann drepe 88 personer med våpen de planla å stjele, ifølge planene som har kommet ut. 88 er et viktig tall for nynazister. Det henviser til den åttende bokstaven i alfabetet, H, og står for Heil Hitler.

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar

Akkurat det med erfaring er ikke noe jeg setter høyt. Den ene kandidaten mener noe, den andre kandidaten mener noe annet. Hvorfor velge basert på den som har ment det han mener lengst, og ikke den som har fornuftige meninger? Obama var en mann med knallgode idéer, planer og mål for USA, og han har en visepresident med erfaring og et kabinett som vil bestå av vidt forskjellige men svært kvalifiserte meninger. McCain har mye erfaring med meninger jeg ikke støtter (og som han ikke støttet for noen år siden) og han valgte en visepresident som ikke bare er ekstremt konservativ både økonomisk og sosialt, men utrolig lite informert om verdenssituasjonen. Jeg kan ikke si noe med sikkerhet, men jeg mistenker at McCain hadde gått for et kabinett likt Bush sitt, hvor det er viktigere at man gikk på en tredjerangs jesusuniversitet og at man støtter Bush/McCain sine holdninger enn at man er kvalifisert, utdannet og vil komme med gode synspunkt, perspektiv og alternativ til verdens mektigste mann.

 

Man kan si at presidenten kun hører på rådgiverne, men Lincoln var en god president fordi han hadde et godt kabinett. Bush regnes som en av de dårligere presidentene, og han stiller også med et av de svakeste og minst varierte kabinettene.

Lenke til kommentar
Fordi roberteh skal skyte ham. haha.

Vil ha med frabedt slike påstander,aldri uttalt dette noen gang, og kommer heller ikke til og gjøre det. Stort steg fra og misslike noen til og ta livet av de.

 

 

kk, du har ikke humor. greit ; )

 

 

men du har fortsatt ikke svart på

men robert du sa "Folk stemmer på han bare fordi han er svart" også sier du "jeg hadde hatt problemer med og stemme på en som var svart" dvs du ville stemet på McCain fordi han var Hvit. så hhva er forskjellen?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...