Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll

Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

• McCain
      102
    • Obama
      802

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg irriterer meg over idiotene i media her i Norge som hele tiden hevder at USA er langt foran Europa og Norge når det kommer til å ikke være rasistiske, til å velge en svart mann osv.

HALLO! Obama får 80-90% i Europa og Norge, og mens svarte har eksistert i USA siden før landets fødsel, så har de bare bodd her i 15-20 år. Man kan IKKE forvente at de skal være like godt integrerte. At vi skulle ha mange veltalende, intelligente, integrerte svarte i politikken i Norge og Europa er også totalt usansynelig fordi slike mennesker KNAPT eksisterer her!

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

Vel. Gratulerer med seieren til Obama, selv om det vel er heller tvilsomt at han leser på dette forumet :wee:

Nå er det vel stort sett Obama som har blitt fokusert på i vestlige medier da.

Jeg deler litt samme bekymringen som Kurt Grusom jeg da. At han blir drept, at barna blir kidnappet el. :hm:

Ellers har vi jo den store internasjonale krisen som Joe Biden lovet oss :p

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Anbefaler alle å lese denne: http://www.dagbladet.no/art/utenriks/usa-v...t_2008/3636557/

Jeg ristet på hodet i fortvilelse mens jeg leste, slik folk burde ærlig talt blitt fratatt muligheten for å stemme. Er slike folk som tror Jorden er flat og at verden slutter ved USAs grenser ... :wallbash:

- Hvorfor frykter dere Obama?

- På grunn av alle de radikale bekjentskapene hans, fordi han kommer til å skatte oss til døde og fordi han er så Palestina-vennlig, sier Ann.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...