Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"People will always remember where they were when Obama became president"..

 

Og så sitter jeg her i mørket, med bare boxeren på..... MEH!

 

Jeg hoppa opp på hodet akkurat i det projections for statene på vestkysten begynte å komme. Jeg sto altså på hodet i badekåpe da Obama ble valgt. :)

Lenke til kommentar
McCain sin tale var faktisk strålende. Og jeg likte Sabeltann-musikken de spilte da han gikk av scenen.

Ikke akkurat Sabeltann ;) Musikken var fra filmen Crimson Tide fra 1995, og komponert av Hans Zimmer.

 

Ellers en flott tale av McCain. Han satte jo nesten publikum på plass med måten han dempet buingen på. Regner med han ville avslutte med æren i behold og ikke virke som en dårlig taper. Hadde vi sett mer av denne McCain under valgkampen tror jeg han hadde hatt en mye større sjans for å vinne.

Lenke til kommentar

Veldig bra tale ja. Han virket veldig ydmyk og nobel når han gang på gang hysjet på idiotene som buet når han nevnet Obama. At han også poengterte hvor mye stolthet alle afro amerikanere burde føle nå gir pluss i boka.

 

At Palin ikke sa en dritt, og ble buet på frydet meg bare noe så helt hinsides. Jeg takler ikke den sinnsyke kristenkonservative kjerringa der. Hun skremmer seriøst vannet av meg. Og det er en av grunnene til at jeg er så utrolig glad for at Obama vant. Bare tanken på at hun ville hatt en kjangse på et president embete skremmer vannet av meg.

 

Alt i alt, veldig bra tale av McCain.

Lenke til kommentar
I løpet av få minutter, Venerable.

 

Bra tale av McCain. Han er en flott og ærverdig fyr, men partiet hans og mange av verdiene hans gir ikke mersmak hos meg.

Får håpe det. Skulle egentlig spille Fallout 3 i natt. Men klarte ikke å skru av BBC.

 

.....

 

 

Der sa de nettopp at han kommer om en halvtime. Kl. 6 norsk tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...