Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble mann som 18-åring, ifølge mamma. Men jeg var aktiv fra jeg var 14 til 19, før jeg ga meg. Jeg velger å tro at 5 år med å være ganske aktiv politisk holder til at jeg kan kalle meg tidligere Høyre-mann, er du ikke enig?

Synes nå du er litt ung, men la gå... :)

Jeg kan gå med på tidligere Høyre-gutt, hvis det hjelper? =D Poenget var uansett at jeg delte en del verdier med Høyre som jeg ikke kjenner igjen i GOP.

Lenke til kommentar
Tror Palin hadde blitt en feiende flott president, bokstavelig talt.

 

Det tror faktisk jeg også ; )

 

/Phail

 

 

 

Tydeligvis noen som ikke lærer av krig og elendighet som følge av neokonservatismen som Bush utførte.

 

Vel.. nå sikter jeg heller mer til flausen og underholding. Altså at hun tror jorda er 6000år gammal, som mener at "vitenskap"++ er tullete og at JEEEEESUS og den allmektige guden hennes er den STORE. Derfor håper jeg hun blir president(hvor da gammærn må døøøø). Kristne fanatikere er alltid morsome,

Endret av laffe
Lenke til kommentar
http://www.abcnyheter.no/node/76974

 

HAHA! Denne var fin :)

 

01:15

 

"Hva om McCain dør og så får de Palin. Himmel og hav. Stakkars Amerika!"

Hvis bare alle eldre var slik ... For ikke å snakke om alle eldre i USA, som har en tendens til å være stikk motsatt. Om Bush: "Det er jo håpløst". :D

 

Forresten veldig interessant tale av The Governator. Han framstilte jo Europa som et kommunistkontinent der ingen hadde mulighet til å være fri eller komme seg opp og gjøre det bra. Han sa jo så og si rett ut at han rømte fra det til USA fordi det var så dårlige muligheter i Østerrike/Europa. Og så sa han at vi (Europa) nå hadde lært av USA og liksom avskaffet dette, han tenkte sikkert på kommunsimen. Fikk dermed med seg alle på at dette var riktig retning før han sa at Obama nå ville snu denne fine trenden og ta et skritt tilbake fra det Europa hadde lært av.

 

Ergo det han egentlig mente, men som ikke kom direkte ut var at alle har lært at kapitalismen er veien å gå, men nå vil Obama innføre noe lignende kommunisme og det er vi nødt til å hindre. Snakk om å spille på frykt! Jeg hadde faktisk litt respekt for mannen, vet at han har satt seg godt inn i miljøsaken og gjør en god jobb der, men nå mistet han flere poeng fra meg.

Her er forresten talen jeg snakker om (høy aktivitet her så den er vel noen sider tilbake)

Lenke til kommentar
Jeg tenker akkurat det samme. Men et håp er det der, allikevel. (Ikke ofte jeg sier meg enig i noe du sier, gitt..)

Stemmer ikke de som stemmer Høyre hjemme Republikansk i Amerika da?

 

Dagens Høyre er veldig delt på akkurat dette. Jeg liker ikke å sammenligne norsk høyre- og venstresiden med amerikansk høyre- og venstreside, det er ikke sammenlignbart.

 

Jeg er en av de i Høyre (og jeg er ikke alene vet jeg) som støtter Obama. Men mange støtter McCain.

Lenke til kommentar

Nader/Gonzalez 08!

 

The Nader/Gonzalez platform includes: ending the war in Iraq, rescuing our crumbling economy by ending corporate crime, repealing NAFTA and The Patriot Act, making health care affordable for ALL Americans, living wages, using renewable resources to rescue our environment, ending corporate welfare and using tax dollars to improve America's infrastructure, and rebuilding peaceful relations with the rest of the world. Please visit our website for more issues at VoteNader.org.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner sjarmen i Nader.

 

Det jeg ikke ser sjarmen i er Ron Paul. Mannen har jo noen bra poenger, men han vil overstyre Roe Vs Wade, og er imot all våpenkontroll, og jeg ser ikke grunnen til at så mange folk syns han er jesus tilbakekommen.

 

Jeg støtter overhodet ikke Ron Paul, men jeg beundrer at han i motsetning til de fleste politikere er veldig ærlig. Han sier hva han mener, mange av hans supportere er også faktisk uenige med han, men de liker han tydeligvis som person pga ærligheten. Ron Paul er konservativ og kristen, men han vil la beslutningene være opp til folket og statene. På det området så klarer ikke Bush og gjengen å holde fingrene fra fatet, de ønsker å detaljstyre folks moral.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...