Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å tvile litt på om Obama vinner jeg og egentlig..

 

Disse meningsmålingene på nett har ingen betydning om man tar i betraktning at det er MANGE i USA (tenker da på litt eldre folk) o.l som ikke surfer på nettet og avgir stemmer på meningsmålingene. Kan godt hende det er mer folk som er på nettet som mener Obama burde vinne.

 

For ikke å nevne rasisme..

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar
Er tragisk og skremmende at folk stemmer på noen for det de er "alminnelige."

 

Hele poenget med valget er jo å ikke få inn alminnelige idioter som ikke klarer å holde styr på ting.

I såfall burde man heller satt opp et ekspertpanel med folk som hadde peil til å velge en leder i stedet for å la det være åpent for alle som klarer å snakke pent for seg.

Lenke til kommentar
Jeg tenker akkurat det samme. Men et håp er det der, allikevel. (Ikke ofte jeg sier meg enig i noe du sier, gitt..)

Stemmer ikke de som stemmer Høyre hjemme Republikansk i Amerika da?

Jeg var en Høyre-mann en stund, men er ikke lenger aktiv i norsk politikk. Jeg støtter en del av de klassisk konservative synspunktene til det som en gang var det republikanske partiet, men sosial konservatisme er tilbakestående og neocon-politikk med Bush-doktrinen og prioritering av sikkerhet framfor frihet er noe som går imot alt jeg står for, og da kan jeg ikke med god samvittighet støtte et parti som deler navn med det partiet som tradisjonelle kapitalister/konservative en gang identifiserte med.

Lenke til kommentar
Jeg tenker akkurat det samme. Men et håp er det der, allikevel. (Ikke ofte jeg sier meg enig i noe du sier, gitt..)

Stemmer ikke de som stemmer Høyre hjemme Republikansk i Amerika da?

 

Jeg har lest på forum at Høyre er GOP sitt søsterparti i Norge. Jeg har også lest at Siv Jensen var på GOPs landsmøte i St.Paul.

 

Tviler på at det er så mange Høyre-velgere som stemmer GOP, da GOP ligger MYE lengre til høyre enn H.

Lenke til kommentar
Jeg var en Høyre-mann en stund, men er ikke lenger aktiv i norsk politikk.

Du er født i 1987, og var høyre mann og ikke lenger aktiv i norsk politikk? Tøft :D

Ble mann som 18-åring, ifølge mamma. Men jeg var aktiv fra jeg var 14 til 19, før jeg ga meg. Jeg velger å tro at 5 år med å være ganske aktiv politisk holder til at jeg kan kalle meg tidligere Høyre-mann, er du ikke enig? Jeg kommer fra en svært aktiv politisk familie som oppfordret meg til å kjempe for det jeg trodde på, som er grunnen til at jeg begynte så tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...