Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som sagt to forskjellige stater, samt at Obama hang på offentlig sted. Men å henge en svart dukke gir kanskje assosiasjoner til lynsjing av svarte i gamledager. Kentucky regnes som oftest som tilhørende blant sørstatene og da blir det jo ekstra betent. Muligens dette har spilt inn.

 

Uansett er det i min bok tåpelig å henge dukker av både Obama og Palin. Selv om det er Halloween. Men kle seg ut som Sarah Palin, det er et bra Halloweenkostyme. :p

Lenke til kommentar

Hvis man ser på historien hennes over de siste 3 månedene, samt det grumset som har dukket opp med troopergate, kan man godt si at hun ikke er helt god, ihvertfall ikke politisk sett. Hun har gjort mer skade enn hun har gjort godt for GOP, og har høyst sannsynlig bidratt til at undecideds som kan følge med på valget med et kritisk blikk har gått over til demokratene. Så god har hun nok ikke vært.

Lenke til kommentar
De skapet nok mer blest om kampanjen ved valget av Palin enn de ville gjort med f.eks Lieberman, men det ble jo backfire første gang dama åpna kjeften.

 

Lieberman er jo tidligere demokrat, så det ville skapt rimelig stor blest det og...

 

Absolutt. Et ekstremt smart valg som VP spør du meg, og et valg som kunne fått in adskillig dybde i valgkampen, men jeg tror nok mcCain var ute etter å cashe inn på alle de bitre Hillary supporterne mer enn noe annet. Hvite kvinner er en relativt stor demografisk gruppe.

Lenke til kommentar
Håpar at McCain veinner, er så lei av sosialistane.

Tragiske og dummsnille heile gjengen.

 

Haha.

 

Sier vel litt når Republikanerne anklager Demokratene for å være sosialister.

 

Er Frp sosialister også?

 

Med tanke på hvor misbrukt ordet "sosialist" er i norge, så er det ikke rart at det er enda verre i USA, hvor foreldre skremmer barna sine med sosialister.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du komme med beskyldninger om at Palin "ikke er helt god", har du sjekket hennes sinnstilstand kanskje? Registrerer at det er lettere og slenge dritt en og komme med gode argumenter.

#1. TOTALT usammenhengende snakk om Healt Care og Job Creation i Couric-intervjuet.

#2. Hun har en bokstavelig bibeltro.

 

La meg ta en WAIS på henne og jeg garanterer deg at det ikke vil resultere i mer enn 100 i skåre. Dama er dum.

Lenke til kommentar

[--Rødt-----SV----AP-----Høyre-----FRP----------------------------------]

[-------------------------------Demokratene------------Republikanerne-]

 

Bare sånn ca, men sier litt om hvordan hele det politiske spekteret forskøvet ganske betraktelig. For en republikaner er en demokrat relativt venstreorientert utifra amerikansk målestokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...