Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll


Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

    • McCain
      102
    • Obama
      802


Anbefalte innlegg

Forøvrig var McCain for abort før, men han skiftet mening for å bli mer spiselig for de fleste repulikanere. Mitt unntrykk av den fyren er at han gjør alt for å bli president. Maverick my ass!

Det som er ganske morsomt her (eller kanskje mer skremmende) er løgnaktigheten og dobbeltmoralen til Palin. Hun mener at abortspørsmålet bør avgjøres av delstatene. Men om homofile får gifte seg mener hun staten bør bestemme.

 

Eneste grunnen til at hun mener abort bør avgjøres i hver enkelt stat, er at det er eneste måten å komme unna Roe vs Wade på. Du kan føle deg ganske sikker på at hun ville hatt en føderal nekt om det hadde vært mulig.

 

Kan du ikke bare se for deg de høyesterettsdommerne Palin ville utpekt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske komisk å høre "nåla som faller" etter McCains glipp. Video på linken.

 

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics...-is-racist.html

 

"John McCain, the Republican presidential candidate, made a major gaffe by saying "he couldn't agree more" with the sentiment that some people from western Pennsylvania were openly racist.

 

-------

 

"You know, I think you may have noticed that Senator Obama's supporters have been saying some pretty nasty things about Western Pennsylvania lately," the senator told to an audience in the region.

 

"And you know, I couldn't agree with them more," he added.

 

The Vietnam veteran then made a hash of back tracking on his blooper and failed again to express what he had originally meant to say.

 

"I couldn't disagree with you more," he muttered before finally, at the third attempt, saying: "I couldn't agree with you more than the fact that Western Pennsylvania is the most patriotic, most god-loving, most, most patriotic part of America, and this is a great part of the country." "

Lenke til kommentar

Når Pailin er en mamma til en 3 år gammel sønn som har fått diagnosen mongloid, DA mener jeg at det at hun stiller som visepresident sier MYE om henne som person. Til og med når det spekuleres i hennes planer for det neste valget om 4 år. Da vil hun ha en 4 år gammel mongloid sønn, som trenger ALL hjelp han kan få.

 

Synes synd på faren jeg!

Lenke til kommentar

texzi, din kritikk av Palin fordi at hun vil være visepresident og/eller president samtidig som hun er mor til et barn med spesielle krav, sier mer om ditt menneskesyn enn om Palins. Det er mye man kan kritisere Palin for politisk, men det er ingen grunn til å bli ufin. Den tida er forbi, forhåpentligvis også i Palin-land, at kvinnens plass var i hjemmet og enhver karriere måtte vike for det. Som president eller visepresident vil hun ha et solid apparat i ryggen, både til barnepass, og i det politiske arbeidet, slik at det vil være mulig å jobbe fornuftig arbeidstid og få kvalitetstid med barnet og øvrig familie, så det ene ikke behøver å gå utover andre.

Lenke til kommentar
Forøvrig så er det ingenting som heter mogoloid. Palin's sønn har Cerebral Parese. Mongoloid er et nedsettende samlebegrep som har blitt brukt om en rekke sykdommer og kromosomfeil.

Tar jeg ikke helt feil var mongoloid i alle fall et medisinsk begrep for noen* år siden.

 

Å kritisere Palin for det er forøvrig svært tåpelig.

 

Vi har nok av andre ting å kritisere henne for.

 

* 'Noen' som i jeg aner ikke hvor mange.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...